Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Sonsuza Dek - Kiera Cass | Alıntı

21:26 Keiradaisy 4 Comments Category : , , , , , , , , ,


Kiera Cass







Sonsuza Dek” alıntıları sizlerle. Her ne kadar spoilerlı olduğunu düşünmesem de karar size kalmış. Kimin kime ne dediğini bilerek yazmadım, gizemli olsun birazcık değil mi :P













Şimdi bile, Maxon’ın beni seçmesini umarken Aspen’siz bir dünyayı hayal bile edemiyordum.


Prenses olma arzumu ara sıra sorguluyor olsam da Maxon’ın prensesi olmakla ilgili kafamda tek bir şüphe yoktu.


“Ucuz görünüyorsun.”
“Eh, sen de kıskanç görünüyorsun.”


Bu gece, bir adamı alaşağı edecektim.


“Beni ne kadar özledin?”
“Çok,” diye fısıldadım. “Hem de çok.”


“Maxon da gömleğini çıkardığından bu çocuklar kadar güzel görünüyor.”


“Tacı istememenin nedeni, muhtemelen takmak için en uygun kişi olduğundandır.”


“Çünkü geçen zamanın yarısında başka birine aşık olduğundan emindim ve diğer yarısında da beni sevebileceğinden bile şüpheliydim.”


“Bunu yapmaya devam edin ve yönetecek kimseniz kalmasın.”


“O, sadece kendisi ve ben de sadece benim.”


Neden bu kadar emin olduğumu anlamlandıramıyordum ama o anda adımı ya da göğün rengini ya da bir kitabın içinde yazan gerçekleri nasıl biliyorsam öyle biliyordum.


“Senin için bacağımı kırayım mı?”


“Net olmak gerekirse, kimse seninle aynı fikirde değil.”
“Net olmak gerekirse, umurumda değil.”


“Gözlerin çikolata gibi görünüyor.”
“Ve seninkiler de sabah göğü gibi.”


“Ben, o değilim America. Senden vazgeçmeye hiç niyetim yok.”


“Sen olmadan da hayatım devam ederdi ama tek yapabileceği de bu olurdu.”


“Kalbimi kır. İstersen bin kere kır. Kırman için sadece sana ait olmuştu zaten.”


“O yaşayacak. Beni anlıyor musun? Ne olursa olsun, o, yaşayacak.”


“Mutlu ol,” derken nefesini verdi.




RELATED POSTS

4 yorum

  1. Eğer kitapcida kitabın sonunu okumamış olsaydım bu maxon mi Aspen mi belli olmayan alintilardan sonra meraktan catlayip alırdım. Gerçi yine alamazdim param kalmadı artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde hiç kitabın sonuna bakmam ama bu kitapta kuralımı yıkmıştım :D
      Ne yapıp edip almalısın o kadar çok olay oluyor ki :O
      İsim vermeyince daha heyecanlı oluyor

      Sil
  2. Bu seriyi hala okumadım veee meraktan ölüyorum. :( Alıntıları görünce daha bir deliriyor insan. :D
    Seni bir tage etiketledim, istersen bir bakarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumalısın!! Hiç beklemeden, hemen :D
      Bakıyorum ;) bu aralar bböyle şeyler yapmak hoşuma gidiyor teşekkürler :)

      Sil