Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Sonsuza Dek - Kiera Cass | Kitap Yorumu

19:44 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , ,



kiera cassSonsuza Dek
Orijinal İsim: The One (İngilizce)
Yazar: Kiera Cass
Tür: Romantik / Kurgu / Yabancı
Sayfa sayısı: 292
Ebat: 138*210 mm 
Yayın Tarihi: Haziran 2014
Seçim, America’nın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéa’nın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspen’e hissettikleri ve Prens Maxon’a karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.

Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elit’ten sonra Seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dek’te Kiera Cass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir finale imza atıyor. 


Sonsuza Dek’e bir başladım, sabahladım ve kitabı bitirdim. Tek bir günde. Tam anlamıyla MÜKEMMELDİ! Şu anda yazara mesaj atıp devamını isteriz olayına girmek istiyorum. Ne olursa olsun yazmaya devam etsin. Öyle etkisinde kaldım öyle olaylar oldu ki vlog yapmayı bile düşündüm ama yemedi.



En son elemelerden sonra bildiğiniz gibi 4 kızımız ve 1 prensimiz kaldı. America, Elise, Celeste ve Maxon’ın yakınlık gösterdiği Kriss. Hepsi de prensi elde etme peşinde. America’nın ufak bir istisnası var: Aspen.

Hala kimi seçmesi gerektiğinde oldukça kararsız olan America’nın bu kararsızlığı uzun sürmüyor. Ve seçimi konusunda savaşmaya oldukça kararlı.

Sonsuza DekKitap gerçekten harikaydı. Sadece Maxon – America – Aspen aşk üçlemesi değil, bol bol asiler, kast sistemi ve krallın pislikleri de yer alıyordu kitapta. Bazı yerlerde yapma yok olmamıştır dedirten, duygulandıran, kıskandıran sahneleri vardı. America’ya yapılan her trip, her sevgi gösterisi, her ezme hareketi bana yapılmış gibi hissettim.

Özellikle America’nın verdiği bazı tepkilerde ohh iyi söyledin işte benim kızım tepkileri vermeden edemedim. Sonuçta Celeste ile yakalandığı halde bunu bir türlü unutamadın triplerine girmesi Maxon’ın hiç hoş değil ama yine de gözümde biriciğim o benim. (Maxon ile evleniyoruz biz söylemiş miydim?)

Genel konu bu şekilde işte. Maxon’ın birini seçmesi, babasına karşı gelip gelmeyeceğine karar vermesi, America’nın son kararını vermesi, asilerle ilgili sorunlar, kralla ilgili sorunlar, büyük bir aşk ve birçok acı…

Yazı için yine çok uzun bir spoiler bölümü yapacaktım ama merak edip okuyacağınızı biliyorum çünkü ben öyle yapardım. Şöyle azcık bir göz gezdireyim okumam hepsinin der okurdum. Bu yüzden bu kısmı sildim. Kitabı en kısa zamanda okumanızı öneririm, seriyi okumadıysanız zaten bir şey demiyorum!

Not: Bildiğin seneler önce okudum kitabı daha yeni yayınlıyorum… Beni dürtün her gün yayınlayayım şu yazıları :(

 

RELATED POSTS

0 yorum