Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Her Şeyin Başlangıcı - Robyn Schneider || Kitap Yorumu

18:20 Keiradaisy 1 Comments Category : , , , , , ,

Merhaba okuyucularım, eğer duygusal, genç, sizi hüzünlendirirken güldürecek kitapları seviyorsanız doğru yere gelmişsiniz demek istiyorum öncelikle. Bugün sizlere blog tur kitabımız olan Her Şeyin Başlangıcı'ndan kısaca bahsedeceğim. Çalışırken okuduğumdan sık sık sırıttığım, gülmeye başladığım bir kitap oldu Her Şeyin Başlangıcı.

Nedenini inanın bilemiyorum ama içimde çok büyük bir sıcaklık var bu güzel kitap için. Ana karakterimiz olan Ezra Faulkner bir lise öğrencisi ve okulun en popüler çocuğu. Sa
kın sizi yanıltmasın bu sıradan giriş, isteseniz de bırakamayacağınız bir hikayeye adım atıyor olacaksınız. :P

Ezra okulun en popüler çocuğuyken -bu arada küçüklüğünden beri tenisçi bunu da unutmayalım- geçirdiği tatsız bir kazadan sonra dizini parçalıyor ve tenisi bırakmak zorunda kalıyor. Okula baston ile gitmek zorunda kalan biricik Ezra'mız o ultra popüler çocuk iken bir anda herkesin kaçtığı, bakışların ardından adının fısıldandığı o karaktere dönüşüyor. Bu kısımlar beni oldukça üzdü, bu yaşadığının haksızlık olduğunu düşünüyorum çünkü.

Bu zorlu süreçte yıllardan beri görüşmediği eski dostu (kitabın en başında bu çocuğu ve Disney Land macerasını zaten okuyacaksınız) birden yanında belirirken okuldaki kızıl saçlı yeni(ve farklı) kızla tanışan Ezra dizinin hala bir insan olması için, tam sayılması için bir engel olmadığını yavaşça öğrenirken kitap boyunca sıcacık, sizi soğuk günlerde ısıtacak limonlu çay kıvamında bir hikaye okuyorsunuz. Elbette bu güzel hikayeye yazarın tatlı anlatımı da eklendiğinde o hüzünlendiğiniz sahnelerde bile gülümsemenize engel olamıyorsunuz. Kapağa ilk baktığımda çok sevmiştim, çünkü bir moral bozukluğu silsilesinin ortasındaydım ve bana iyi gelebileceğine kesinlikle inanıyordum. Dediğim, umduğum gibi oldu da bu kitap. Gerçekten okuduğum her saniye kendimi hikayeye kaptırdım, karakterleri gördüm her birini sevdim sevdim. 

Mutlaka okumanızı istiyorum açıkçası. Kesinlikle öyle güzeldi ki kitaplığımın en güzel yerlerinde birine koyacağım evime ulaşır ulaşmaz. Pegasus Yayınları'na çok teşekkür ederim bu güzel hikayeyi okuma fırsatı, böyle güzel etkinlik yapma şansını bize sundukları için. Sağlıcakla kalın arkadaşlar. :D

RELATED POSTS

1 yorum

  1. iyi günler bir kitap aşığı olarak blog gezerken burayı buldum elinize emeğinize sağlık. başarılar diliyorum. amatör olarak yaptığınız bu blogdan para kazanmak isterseniz lütfen bana ulaşın saygılar. tuncmert1515@gmail.com

    YanıtlaSil