Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı: The 100

21:39 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , ,


Bu aralar kendime çok kızıyorum. Girilecek birçok yorum, dağ kadar yazı birikti ve ben zaman bulamıyorum yayınlamak için. Pazardan itibaren kendime çeki düzen verip hızla yayınlamaya başlayacağım söz veriyorum. The 100 yorumu ve 21. Gün yorumu gelecek. Ayrıca dizi ile kitap farklarını da yazacağım. Bu arada ufaktan bir alıntı yayınlayayım dedim. Resimleri falan da yaptım çok güzel oldular :D 

alıntı

“Yüz şanslı suçlu, tarih yazma fırsatını yakalıyor.” Ağzının köşeleri kıvrılarak bir sırıtmaya dönüştü. “Dünyaya gidiyorsun.”


alıntı

“Burada senin o güzel sırtını iltihaplı çıbanlarla doldurabilecek zehirli bitkiler var.”
Bellamy omuz silkti. “Kim bilir, belki de hoşuna gider, doktor kız. Şansımı deneyeceğim.”

alıntı

Tadı neşe gibiydi ve neşenin tadı, Dünya’da daha güzeldi.

alıntı

Prensesi kurtarmaya gelen cesur şövalye değildi.
Onun zindana atılma sebebiydi.

the 100 alıntı

 “Senin ormanda önüne gelen her çocukla öpüşen bir kız olmadığını biliyorum,” demişti muzip muzip sırıtarak, “ama belki de öyle olmalısın.”

the 100

Bellamy, iç geçirerek arkasına yaslandı ve gözlerini kapattı; onun, uykuya dalmadan önce düşüneceği son insan olmaması ne kadar zaman geçmesi gerektiğini merak ediyordu.

alıntı

İnsanlar Dünya’yı en karanlık zamanında terk etmişlerdi.
Kaç tanesinin geri dönmeye çalışırken öldüğü, Dünya’nın umurumda olmazdı.




RELATED POSTS

0 yorum