Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

GKK ile Blog Turları #20 | Tanrıçaların Savaşı - Kendare Blake | Tanıtım ve Çekiliş

14:46 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , ,

mitoloji kitabı


martı yayınlarıYeni turumuz Tanrıçaların Savaşı başladı! Bu tür bir kitaba ilk kez tur yapışımız ve ben kitaba bayıldım! Uzun uzun nedenlerini anlatmak istiyorum ama yoruma saklıyorum hevesimi. Sadece şunu söyleyeyim mitoloji dolu kitabımız!
Bir tanrının öğrenmesi gereken tek ders kaderdir ama ben kadere inanmam.
Çünkü¸ son henüz yazılmadı…

Savaş Tanrıçası Athena teninin altında baykuş tüyleri belirmeye ve ciğerlerini sarmaya başladığında ölüme adım adım yaklaştığını fark eder. Hırsızlar Tanrısı Hermes ise bedenini kemiren bir hastalıkla boğuşmaktadır. Bu sırada diğer tanrı ve tanrıçaların da farklı hastalıklardan mustarip olduğunu öğrenirler. Ancak hepsi de birbirlerini öldürmek pahasına dahi olsa son nefeslerini vermemeye kararlıdırlar.

Athena ile Hermes onları ölüme neyin sürüklediğini bulmak için dünyayı dolaşmaya başlarlar. Yolları sıradan bir insan olan Cassandra'ya çıkar. Belki de bu genç kız sanılanın aksine, sıradan biri değildir.

Peki, tanrıçaların hayatta kalmak için başlattıkları savaşın kilit noktası Cassandra olabilir mi?
mitoloji kitabı

2 kişiye Facebook, 1 kişiye Rafflecopter üzerinde olmak üzere, 3 kişiye Tanrıçaların Savaşı hediye! Hepsine katılıp şansınızı arttırmayı unutmayın.

RELATED POSTS

0 yorum