Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

20. İzmir Kitap Fuarı

14:44 Keiradaisy 13 Comments Category : , , , , , , , , , , ,


izmir kitap fuarıBir İzmir Fuarını daha atlatmış bulunmaktayım. Ne kadar yoruldum anlatamam. Alışık değilim ki o kadar kitap taşımaya. Ama çok tatlı bir yorgunluk oldu benim için, bir sürü kişiyle tanıştım! Sinem, Elif, Esma, Burçin,Ece, Meltem, Ezgi... İsmini unuttuklarım varsa hatırlatsın bana kafam o kadar döndü.

Bunun yanında yayıncılarla da konuşma fırsatımız oldu çok eğlenceli geçti yani. Fotoğraf çekmeyi bile unuttum o kargaşada zaten ellerim de doluydu.


İndirimlerden bahsedeyim. Çoğu yayınevi 5-10 lira yapmıştı kitaplarını. Bunlarda da baya yararlandım.

Dex'ten Cam Şato, Büyü Ustası, Gölgeler, Paranormal, Doğaüstü, Bana Dokunma'yı aldım. Fiyatlar 4 ile 9 lira arasında değişiyor.

 Martı'da da 5-10 lira indirimi inanılmazdı. Çöküş ve Yükselişi hemen ekledim kitaplığa. Seyyah, Tanrıçaların Savaşı, Kesişen Hayatlar Kafesi fuar zamanında geldi elime bu yüzden onları da ekledim. Yanılmıyorsam fuarda da 10 liraydılar.

izmir kitap fuarıGo! Kitap'ın tüm kitapları 10 liraydı. The 100'ün ilk kapağı vardı bu yüzden yeni kapaklısını da aldım. Bir de Yabancı'yı aldım ilk gün. Posterleri de unutmadım.

Aspendos'ta 10 lira ve üç kitap 20 lira indirimi vardı. Mabet, Siyah Damar ve üçlemenin son kitabı olan Hırsız'ı 20 liraya almış oldum.

Romantik Oyun Elif'in hediyesi. İmzalı tabii ki de. Hançer ve Bir Deniz Kızı Hikayesi Postiga hediyelerinden.

Daha sonra da Pegasus'a gittik Sinem ile. Toplu alımlarda %35 indirim vardı ve ben dayanamayıp süpürdüm tüm kitapları. Labirent Serisi, Eksik Parça, Bir Artı Bir, Ayrılık, Deha, Şampiyon, Telepati, Kızıl Yükseliş, Aşk ve Son Kullanma Tarihli Diğer Şeyler'i aldım.

İthaki'den de Trendeki Kız ve Marslı'yı aldım. İndirim yüzdesini hatırlamıyorum ama uyguna geldiler. Zaten sitelerinden alıyorum genelde çok iyi oluyor fiyatları.

izmir kitap fuarıGitmişken Sinem ile Parodi Yayınları'na gittik, oradan da Kolektif'e uçtuk ve sonuç olarak Evvel Sevda İçinde isimli şiir kitabımızı yazarın hediyesiyle aldık. Çok teşekkür ediyorum.

Epsilon yayınevinde de tek kitap 5, 3 kitap 12 indirimi vardı az kalsın unutuyordum. Gölgeler Diyarı'nı 5 liraya aldım bu sayede.

Fiyatlarını tek tek yazdım merak edenler olur diye. 2 günlük fuar maceramız bu kadardı. Belki yine bir kaçamak yaparım ama kitap alacağımı sanmıyorum. Aldırmazlar zaten o ayrı. 

 Hatırladığım indirimler bu kadar. Sinem'de gitti zaten. O olmasaydı bu kadar iyi olmazdı fuar benim için. Yine gel!! 



RELATED POSTS

13 yorum

  1. Çok güzel kitaplar almışsın, indirimler sanki İstanbul'dakinden daha iyi gibime geldi. :3 Hepsini keyifle oku. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen seneki İzmir Fuarından çok daha uygun geldi bu seneki bana.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Adeta bir kitap cenneti satın almışsın.Şuan bu kitap fiyatları için İzmir'e taşınmayı bile düşünebilirim,o derece :) Sana hepsiyle musmutluu günler diliyorum,benim için de kokularını içine çek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o kokuları yok mu... Beklerim İzmir'e güzel şehirdir :)
      Teşekkür ederim çok ^.^

      Sil
  3. Ne kadar şanslısın ya keşke burdada hemen olsa ama hep senenin sonunda yapılıyor, keyifle oku çok güzel kitaplar almışsın fiyatlar da çok iyi 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Her sene bir yere daha ekleniyor kitap fuarı umarım olduğun yerde de açılır.

      Sil
  4. Bir sürü ve çok güzel kitaplar almışsın =) Kıskandım=)
    Çöküş ve Yükselişi almayan sanırım bir ben kaldım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^-^
      İndirimde görünce almasaydım olmazdı onu. İkinci kitabını daha okuma fırsatım olmadı ama :D

      Sil
  5. Off ne güzel yaa. İstanbul'daki indirim oranları o kadar az ki :(. İyi okumalar sana. Biz de kasımı bekleyeceğiz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her fuarda neden aynı indirimleri yapmıyorlar anlamış değilim :\
      Teşekkür ederim \(^.^)/

      Sil
  6. Çok güzel kitaplar almışsın keşke bizim burda da böyle fuarlar olsa ama sadece yazın oluyor bizde yazı bekliycez.İyi okumalar sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim (^.^) umarım ilerde sizin oralarda da olur :)

      Sil
  7. Çok güzel kitaplar almışsın keşke bizim burda da böyle fuarlar olsa ama sadece yazın oluyor bizde yazı bekliycez.İyi okumalar sana :)

    YanıtlaSil