Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alışverişi #SayısınıUnuttum | Kitap İndirimi

21:50 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , , , , , ,



Daha elimdekiler bitmeden yine kitap aldım ben ama o kadar iyi fiyatı bulunca kaçırmayayım dedim. ilknokta.com'dan ilk alışverişim ve çok memnun kaldım. 2 gün içinde (sipariş verilen günü de sayarsak 3) kargoya verildi kitaplarım. Tabii haftasonu ve kargodan dolayı bir hafta içinde kavuştum kitaplara. 

Gelelim indirime. 

İlknokta'da tüm Yabancı Yayınlarının kitapları 9.90! Tabii ben bunu görünce hemen bende olmayanları alıverdim.

Yeni Bir Başlangıç, Kızıl Tepe, Kaçınılmaz, Kördüğüm ve Gölgeler artık kitaplığımda yer alıyor. Mükemmel ayraçlarının yanında çok değişik konuları var kitapların. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Diğer indirimde İthaki'nin set kitaplarında bulunuyor. Setlerde % 60'a varan indirimler var. Çok almak istediğim ama fiyatı fazla geldiği için alamadığım Kralkatili Güncesi Setini (Rüzgarın Adı ve Bilge Adamın Korkusu) bu sayede %50 indirimli aldım. Enginlik Serisi (Leviathan Uyanıyor, Caliban'ın Savaşı) de %50 indirimde. Kaçırmayın derim. 


RELATED POSTS

2 yorum

  1. Kralkatilini ben de aldım hemen, böyle bir şey kaçmaz :D Ama puan falan kazandım, onları nasıl kullanacağımı çözemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsunn :) Baktım da şimdi çözemedim bende :\ normalde siparişi verirken puanı seçebiliyorsun. Belki aktif olmamıştır daha?

      Sil