Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Yeni Kitaplarım /(=✪ x ✪=)\

20:55 Keiradaisy 4 Comments Category : , , , , , , , , , , ,



karanlıkta buldum seni siyah buz araf stephen king hissiz aksiseda
 Herkese merhaba! Uzun süredir (en azından benim için) pek bir paylaşım yapamadım çünkü Karamel çok hastaydı ×・`). O kadar hastaydı ki aklıma korkunç şeyler geldi... Haliyle sürekli yanındaydım, ne uyudum ne kitap okudum. Üç tane iğne yedikten sonra kendine geldi sonunda. Şimdi sürekli sevilmenin mutluluğunu yaşıyor kerata



lionhead

lionhead


Tamam şimdi kitaplara geçelim. Bir kısmını Kitapsihirbazı'ndaki indirimden aldım. Stephen King kitapları yarı fiyatına düşünce kaçırılamazdı. Bende Yüzyılın Suçlusu Blaze, Colorado Kid, Tom Gordon'a Aşık Olan Kız ve Falcı'yı aldım. Cennet Ateşi Şehri de yarı fiyatınaydı!!! Haliyle çok komik bir fiyata almış oldum. Beklediğime değmiş.
Siyah Buz, Araf ve Kurşun da Kitapsihirbazı'ndan. Onlarda bu kadar indirim yoktu ama zaten almayı düşünüyordum aldım.

Geçelim resmin sağ tarafına. Ateş ve Lanetli Yıldız Kipa'dan 6.90 indirimiyle alındı. Aspendos'un birçok kitabı hala indirimde haberiniz olsun.

Hissiz, Aksiseda ve Buselik imzalı geldi (ㅇㅅㅇ) İlk imzalı kitaplarım. Ne kadar sevindim anlatamam. Cambaz'ın da yakın zamanda turunu düzenlemiştik. Karanlıkta Buldum Seni, Kuyrukluyıldız Eken Adam ve resimde sonradan geldiği için yer bulamayan Köle yayınevlerinden geldi. On8, Müptela ve Go! Kitap'a teşekkürler.


tatlı şeytan

Tatlı Şeytan'ı da Küçük Kipa'ya gidince gördüm ve aldım. Onu nedense eklemeyi unutmuşum. Sonradan çekip koyayım dedim. 

Kitap alışverişi bu kadar ( × ) Şu anda Karamel'de iyileştiği için Karanlıkta Buldum Seni'ye başladım. Alıntıları düzenli paylaşacağım zaten. Bir de Sevgililer Günü'ne özel bir kitap okuyoruz GKK olarak. Ama onu açıklayamam (= x =)




RELATED POSTS

4 yorum

  1. Geçmiş olsun ve güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
  2. kuyrukluyıldız eken adam'ın adı ilginçmiş.. kitap yorumunu merakla bekliyorum.. karamele de geçmiş olsun.. geçen -2 hafta önce- AŞTİ de beklerken stephen king'in çizgi roman şeklinde kitaplarını gördüm..kara kule falan vardı.. aklımda direkt sen geldin :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuyrukluyıldız'ı ben de merak ediyorum. Bir an önce okumam lazım onu. Karamel için teşekkür ederim :) iyileşti ya sonunda...
      Kara Kule serisi <3 tamamını okuma fırsatım olmadı ama ilk 2 kitap gayet güzeldi :D alayım ben çizgi romanlarını da :P

      Sil