Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı & Okuma Günlüğü: Karanlıkta Buldum - Seni A. Meredith Walters #2

21:18 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , ,


go kitap



"Yalandan öksürüp hastaymış gibi yaparak babamı bugün evde kalmam için ikna etmeye mi çalışsaydım acaba?"


"En iyi kısmım gözlerimdi (sersemletici zekam ve müthiş kişiliğimden sonra tabii ki)"


"Kasabanın güzellik kraliçesinin ve aşık olduğu kitap kurdunun tek çocuğuydum."


"Babam o kadar kendinden geçmişti ki gülümsemekten kendimi alamadım. Tabii o da hemen fark etti, emo maskem düşüvermişti."



Maggie 17 yaşında, ergenliğinin baharında kasaba kızı. Son sınıfta ve ödevlerini yapıp aşırı sıkıcı bir hayat yaşıyor. En yakın arkadaşları Daniel ve Rachel. Clayton ise kasabaya gelen yeni çocuk. Kimseyle konuşmayı bırak karşılaşmak bile istemiyorken Maggie ile kavga etmeye doyamıyor gibi.

Kitapta kızın ergen tavırları var evet. Ama o yaşta hepimizin vardı ve kitaba bu gerçekçilik katmış. Yaşından olgun davranan birçok 17 yaşındaki kızın kitabını okudum ve hoşuma da gitti ama dediğim gibi bu kız aynı ergen halimiz gibi. Tabii güçlü de. Kavga etmekten çekinmiyor.


Bir de kitapta yazım yanlışları çok olur diye düşünmüştüm. Ama göremedim. Sonuçta bu aralar çıkan kitapların çoğunda yazım hataları, yazım kurallarına uymama var. Göze çok batıyor bazıları. En azından tabi ile tabiinin arasındaki farklı bilin değil mi? Dediğim gibi gözüme çarpan bir şey olmadı. Çevirenin de düzenleyenin eline sağlık.

RELATED POSTS

0 yorum