Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

GKK ile Blog Turları #17 | Deli Divane - Nehir Erdem | Alıntılar!

18:42 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , ,

alıntı nehir erdem


Turumuzun son gününde kitap alıntıları kitap hakkında bilgi edinebilmeniz için sizlerle :) Yazarken büyük sorunlar yaşadım pc kapandı! (Kurtarma sağolsun) Yanlış yeri kesmişim tüm yazıya kopyalamışım… Geri alınca sıkıntı kalmadı ama yaşadığım panik yetti bana. Neyse en iyisi siz alıntılara geçin.


Adamımız Mehmet Gürmanoğlu… Gürmanoğlu Turizm Otelcilik A.Ş’nin sahibi…

“Bu kızın dizginlenmesi lazım abi…”
Yağız da aynı ses tonuyla cevap verdi.
“Lazım koçum…”
“Babam varken biz bunu nah yapardık abi…”
“Bence de nah yapardık Yiğit…”
“Abi bence bu plan nefis işleyecek…”
Yağız, şirketlerinin baş mimarı olan erkek kardeşine son bir bakış atıp ayağa kalkarken arsızca mırıldandı.
“Buna hiç şüphem yok aslanım.”

nehir erdem

“Sen ne hakla benimle dalga geçersin?!”
“Erkekliğin bana verdiği hakla!”
“Senin o erkekliğini var ya…”
Duyduğu bu cümleyle baya keyiflenmişti genç adam. Bu kız onu her an başka duygulara itebiliyordu. Tek kaşını kaldırıp alaycı bir ifadeyle sırıtan adam, “Evet? Ne diyordun? Ne yapacaktın benim erkekliğimle?” diye sordu.

“Ay önüme bir ayı düştü… Çekil önümden!”
“Ayı seni yemez korkma… Biz ayılar bal severiz, fasulye turşusu değil!”
(Not: Karadenizlilerin fasulye turşusunu çok sevdiğinden eminiz ama…”)

“Gidiyorum ben… Seni mankafa! Geri kafalı adam! Kadınlarla iş yapmazmış, bak bak… Biz de zaten bayılıyorduk ya sana…”
“Bayıldıkları doğru,” diye sırıttı Mehmet.

nehir erdem

Sanırım Mehmet Gürmanoğlu’nun huzurlu ve tek tabanca hayatı artık sona ermek üzereydi. Çünkü Mehmet gibi kadın avcısı bir adamın, bu kız için cadı demesinin iki sebebi olabilirdi. Ya körleşmişti ki bu mümkün değildi ya da fazlasıyla etkilenmiş, kalın kafası bunu inkâr ediyordu.

“Aman kabahat bende… Seninle neden normal konuşmaya çalışıyorum ki? Hem ben sana benzemem, tamam mı? İyiyse iyi, güzelse güzel derim.”
“Ben de derim…”
“Hah laf! Dermiş…”
“Sen çok güzelsin…”

Yarışma boyunca alamamıştı kızdan gözlerini. Güven’in heyecanlı ve beğeni dolu bakışlarını bile görmemişti; Allah’tan görmemişti.

“Oyyy kızııımmmm, deli misin sen? Esmer erkek candır, gerisi teferruattır.”

“Yola bak yola, şaşkın. Kaza yapıcaz.”
“Sen var ya, sen adamı sinirden kudurtursun.”
“Kudurttuğum.”

nehir erdem

Bir Trabzon erkeği, yediği balıktan, tuttuğu takımdan ve sevdiği kadından ölse de vazgeçmez.

“Canımı yaktın adam!”
“Özür dilerim…”
“İçimdeki her şeyi yıktın!”
“Özür dilerim…”
“Beni sensiz bıraktın!”
“Özür dilerim…”
“Beni öldürdün!”
“Özür dilerim… “Özür dilerim meleğim, özür dilerim sevgilim, özür dilerim nefesim… Yaşama sebebim, özür dilerim… Her şey için… Sensizlikten ölmek demek be Yeliz… Sensizlik yok olmak demek…” 

nehir erdem

“Allah şahidim olsun, bu yüzüğü bu parmağımdan çıkardığın gün seni öldürürüm.”
“Allah şahidim olsun, bu yüzük parmağımdan çıktığı gün ben zaten ölmüş olurum.”

“Rüya kadar güzelsin ama şükür ki rüya değilsin kadınım…”

“Ben sana var olduğum günden beri hazırım kalbim…”

Bir an hiç kapatmayacak telefonu sanmıştım. Bilerek yapıyo’ cadı…”
“He odunum he… Sırf sen benimle sevişme diye yapıyo’…”
“Evet di’mi, sen de fark ettin. Neyse aşkım biz ona bakmayalım…”


nehir erdem
  


RELATED POSTS

2 yorum

  1. Ayy ben pek sevmistim wattpad de okurken... senin yorumunu da merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil