Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Yeni Kitaplar! Alışveriş?

18:53 Keiradaisy 8 Comments Category : , , , , , , , , , , , , , ,


books İzmir'e bir sürü kitapla döndüm! Tamam bazıları bende vardı ama resimde olmaya hak kazandılar. Endgame ile Gecenin Ardından Gün Doğar zaten vardı önceden de bahsetmişimdir kesin. Eğer Yaşarsam kuzenimden hediye. Beyaz Yakalı Serseriler tur kitabımızdı ama tanıtımını yapamamıştım.

Kovan, Dünyanın En İyi Kitabı ve Geceyi Keşfet ben evde yokken gelmişler. Kovan'ı çok merak ettiğim için ilk sırayı o alacak gibi gözüküyor.

Aşk Kapıyı Çalınca ve Ye Dua Et Sev beş yıldır falan bendeydiler ama kuzenime vermiştim. Aşk Kapıyı Çalınca gerçekten çok güzel ve eğlenceli bir kitap. Ye Dua Et Sev'i okuma fırsatım olmamıştı ne yazık ki.
  

booksMigros indirimine de bir uğradım. Resim çok kaliteli değil ama yenisini çekemedim kitaplar elimde değil şu anda. Kaçış Adası ve Yolcu D&R indiriminden almak istediklerimdendi ama almamıştım. Şimdiye kısmetmiş. Yer Değiştirenler uzun süredir istediklerimdendi (zaten o kadar çok kitap istiyorum ki) sonunda aldım. Masallara düşkünlüğümden dolayı da çok kararsız kalsam bile Pamuk Prenses ve Avcı'yı ekledim sepete. 

Bir de kendimi tutamayıp noodle stokladım. Bildiğin stok oldu. Yemeden duramıyorum. Tavsiyem yeni çıkan special aromalı olan. Sebzeye bakmayın bile çamaşır suyu kokusu geliyor bildiğin. Tavuk ve kızarmış fena değil. Ben sulu (baya sulu) yiyorum onları. Bir nevi ramen haline getirdim. Offfffff. Acıktığımdan herhalde kitaplardan birden yemeğe geçtim en iyisi gidip noodle yiyeyim ben.




RELATED POSTS

8 yorum

  1. Hangi Migros a gittin? Ben çevremdekilerde bulamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakarya'daydım alırken ama 2 tanesine gittim ikisinde de vardı. İzmir'de Balçova'da kesinlikle vardır. Bir de nedense kitapların olduğu tarafta değil de yiyeceklerin olduğu yerde bulmuştum ben :D

      Sil
  2. aman da aman doldurmuşuz yine cicişleri :D :D
    noddle güzel şey ama hazır olanlarına güvenip de almadım hiç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana güven al :D Special al, suyunu süzmeden indir mideye :D

      Sil
    2. Cok Saglikli degiller, Cocuklar burada (Almanya) ,okullarda cips gibi pisirilmeden Kuru Kuru yiyorlar, icinde zararli,Kanser yapici tatlandiricilar var.bagimlilikta yapiyor.. En iyisi azaltmayi deneyin...

      Sil
    3. Pek bağımlılık yaptığını sanmıyorum... Bir aydır yemedim hiç de canım istemedi. Pişmeden yenmesi zararlı değil midir? Sonuçta çiğ makarna yemekle aynı

      Sil
  3. Harika kitap seçimleri yapmışsın gerçekten :)

    Mimlendin : http://partofthebook.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-kitap-senaryolar.html

    YanıtlaSil