Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

#Mim: Hayallerimdeki Kütüphane

18:11 Keiradaisy 12 Comments Category : , , , , ,


kitaplık Dr.coffee beni senelerrrr önce kendi mimine davet etmişti. Anca yapma fırsatım olduğu için ondan özür diliyorum. Şimdiye kadar benim üşengeçliğime alıştığı için çok kızacağını sanmam ama…

Gelelim hayalimdeki kütüphaneye. Her zaman duvardan duvara kitaplığım olsun istemişimdir. Bir odayı sadece kitaplık için ayırmak ne kadar güzel olurdu!


kitaplıkŞimdi kabataslak nasıl istediğimi anlattığıma göre detaylara geçelim. Bir oda sadece kitaplara ayrıldı mı? Evet. Hadi bunu iki oda yapalım? En azından iki oda yüksekliğinde olsa da bende tavana kadar o kitapları dizsem… Sonra ikinci kata birkaç koltuk atıp okuma köşeleri yapsam. Ohhh çıkmam ben o odadan. Tabii yüksek yerlere ulaşmak için de birkaç merdiven eklemek lazım malum boyum kısa.

kitaplıkDaha sonra birkaç yere kargacık burgacık kitaplıklar koymak lazım. Öyle yapayım ki aralarına bir minder atıp en mutsuz anımda orada kitap okuyayım. Ufak bir lambanın yanında o ortam ne kadar sıcak olur kim bilir. Bir de ufak tefek gizli odalar. Harry Potter'da buldum kendimi bir an. İstediklerim bildiğin odayı değil okulu anca doldurur.

Bakalım koskoca odaya başka ne yapabiliriz? Şömine! Onun önünde minderler (minderler olmazsa olmaz yoksa nasıl şekilden şekile gireceğiz?). Pencerenin bir kenarını da okuma alanı yapmak lazım. Yağmur yağdı mı yak şömineni otur pencerenin önüne oku kitabını.
kitaplık
Az daha düşündüm de şömine olmasa da olur. O ortamda yangın çıkarsa ben de Titanik Kaptanı gibi kaptan gemiyi terk etmez olayına girerim, canımdan olmayayım.

Ben daha ne kadar hayal kurarsam kurayım şimdikini de oldukça seviyorum. Yavaş yavaş hayalimi gerçekleştirmeye başladım bile. Evde olmadığım için eski fotoğrafını buldum. Şimdi daha da fazla kitap var! Benim canımın içi, gidip gelip baktığım kitaplığımla sizi birazcık başbaşa bırakıyorum.

Unutmadan mimi yapmak isteyen herkes yapabilir :) Beni de bilgilendirin ama! 


kütüphane






RELATED POSTS

12 yorum

  1. yapmışsıınnn :D
    ben orada uyuyabilir miyim? minderleri bir araya toplar yatarım :D :D çok hoş yaaa.. inşallah en kısa zamanda yapabilirsin kütüphaneni :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki gel uyuruk :D hatta film için tvde sıkıştırırız oraya :D çok güzel olurdu ya <3

      Sil
    2. yook tv koyma.. bırak hayallerimiz görüntülesin anlatılanları :D :D

      Sil
    3. ara sıra da film izlerdik ama ya :D

      Sil
  2. ay ben yapıcam sanırım. Çok güzel.
    Evet.
    Raflarını hala ölümüne kıskanıyorum, nazar değmesin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap! Bekliyorum.
      Bir yerini kaşı da nazar değmesin :P
      Ben de seninkini kıskanıyorum ne olacak bizim halimiz? Şimdi şişelere origami yıldız koyacağım bakalım nasıl duracaklar

      Sil
  3. Görünce bende yapayım dedim (: Şimdi yazdım yazısını (:

    YanıtlaSil
  4. Ya sen buna hayallerimdeki kütüphane demişsin ama bu resmen benim hayalimdeki kütüphane :D Okudukça şaşırdım , bu kadar benzerlik olmaz :D Şimdi böyle bir yayın yazacak olsam kopyala-yapıştır yapmış gibi olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte demek ki aynı kafadanız :D Umarım ikimizde bu hayalimize kavuşuruz sonra da hangimizin ki daha güzel oldu diye birbirimize fotoğraf atarız :D Yapmadıysan yap sende eminim yazmayı unuttuğum şeyler vardır. Mini buzdolabını unutmuşum mesela

      Sil
    2. Yapalım ama benimki daha güzel olur büyük ihtimalle :D Şaka bir yana o şömineyi kaldırdığın iyi olmuş. Yangın çıksa halimiz nice olur :( 2 ay rehabilitasyona alırlar artık beni ağır depresyon teşhisinden :D

      Sil
    3. dimi O.O onu başka odaya alırız sıkıntı olmaz :D benimki daha güzel olur biliyorum ben :P

      Sil