Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

15. GKK Blog Tur | Medcezir | Kitap Yorumu

17:32 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , , , , ,

emily snow

Seni Seviyorum
Ama sen olmadan da yaşayabilirim
Sadece sensizliği reddediyorum

Ünlülerin de çoğu zaman insan olduğunu unutabiliyoruz. Onları acımasızca eleştirip nasıl bir etki yaratacağını düşünmüyoruz bile. Willow Avery bu eleştirilere en çok maruz kalanlardan. İnsanların ne düşündüklerini o kadar çok önemsemeye başladı ki kendini kaçmak zorunda hissetti ve uyuşturucuya başladı. Başına bir sürü bela açtı. Rehabilitasyonlara girip çıktı. Ama en son sefer ki rehabilitasyon nedeni çok farklıydı. Şimdi Willow bu sırrını herkesten saklamak zorunda. Bu sefer oraya geri dönmemeye kararlı. Uyuşturucudan, içkiden, onu belaya sürükleyen her şeyden uzak duracak. Yakışıklı, sarı saçlı, kaslı ve sürekli ona sataşan sörf eğitmeni Cooper da ona yardımcı olacak elbette.

Tanrım, neden yakışıklı adamlar hep böyle pislik olmak zorundaydı?

Willow, Cooper ile yeni çekeceği film sebebiyle tanışıyor. Yeniden uyarlanan filmde Willow’un sörf sahneleri için “bu işi biliyor” imajı vermesi lazım. Bu yüzden de Cooper’dan özel dersler alacak. Dışarıda okumamanız gereken kitaplar vardır ya hani sırıtarak okuduğunuz, milletin size tip tip baktığı ve sizin daha fazla gülmeye başladığınız... İşte kitap da onlardan biri. Willow ile ne istediğini açık açık ifade eden Cooper arasındaki çekim bol bol sırıtıp yüz kaslarınızı kullanmanıza neden olacak.

Böyle aşk kitaplarını neden sevdiğimi bir kere daha hatırladım kitap sayesinde. Çok sıcak ve tatlı bir kitaptı. Tabii bir sürü drama oldu. Birkaçını tahmin etsem de bazıları beni cidden şok etti. Nereden geldiğini anlamadım bile. Sonunda da neredeyse ağlıyordum. Aman bu sizi yanıltmasın duygulandım sadece. Bu aralar çok sulu göz olduğumdan dolayı diye düşünüyorum.

Kendimi cüce gibi hissetmeme neden oluyorsun.”
“Bu da benim işim.”

Kitabı genel olarak beğendim. Kapak tasarımı güzeldi. Tek sıkıntı çocuğun sarı saçlı olması gerekirken kapaktakinin siyah saçlı olmasıydı. Ben hemen kendime buldum sarı saçlı biri. Hoş çok da rahatsız edici bir durum değil. Kitabın yazıları kolay okunurdu, kitap akıcıydı. Kapağı açınca bizi karşılayan mor sayfa oldukça hoşuma gitti. Bir de Medcezir tırtıklı yazılmış çok dikkatimi çekti o (güzel yani). Beğenmediğim bir şey olmadı diyebilirim.
Ve böylece bir tur yorumunun daha sonuna gelmiş olduk. Şimdi gidip kendime okuyacak yeni bir kitap bulabilirim!


cooper

Benim Cooperım iyi değil mi?


novellaKitap Adı: Medcezir
Orijinal Adı: Tidal
Yazar: Emily Snow
Sayfa Sayısı: 304
Yayınevi: Novella
Çevirmen: Gülfem Çırak 

Willow Avery, çocukluğundan beri oyunculuk yapan ve imrenilecek bir hayat süren, çok yetenekli bir Hollywood yıldızıdır. Ta ki kötü alışkanlıklar edinip her köşe başında küçük suçlar işlemeye başlayana ve dibi boylayana kadar Yatırıldığı rehabilitasyon merkezinden çıktığında Willow'un etrafında kimse kalmamış, ümitleri yıkılmıştır. Kendini yepyeni bir film projesinin içinde bulduğundaysa karşısına sarışın, yakışıklı ve seksi sörf hocası Cooper'ın çıkacağını ve tüm hayatını değiştireceğini henüz bilmiyordur. Tüm dünyanın gözü yine onun üzerine çevrilmişken ve gelecek ona yeni başlangıçlar vaat ederken Willow, kendini dalgaların akışına bırakır ama geçmişindeki sırlar derisindeki yara izi kadar yakınındadır.

RELATED POSTS

2 yorum

  1. ay seninki daha mı tatlı ne :D kapağa siyah saçlı koymaları cidden komik olmuş :D kızın adı da erkek ismi gibi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı değil mi ? :D Olsun olur o kadar arada kaynamıştır. Kızın ismini ben de erkek ismine benzetmiştim ilk okurken :D

      Sil