Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Manga Yorumu: Dame na Watashi ni Koishite Kudasai

21:02 Keiradaisy 3 Comments Category : , , , , ,

manga


Shibata Michiko, iş yeri kapandığı için işsiz kalmış, et yemek isteyen, 28 yaşında olmasına rağmen üniversiteli bir gence tüm işsizlik parasını yatıran ve bu süreçte de her yerde iş arayıp karnını lahana ile doyuran tatlı mı tatlı kızımız. Arkadaşının evlenmesi ve üniversiteli gencin kızı kendi köpeğine benzetmesi (köpekzone?) onu daha da depresyona sokuyor ve bir gün karşılaştığı eski bölüm patronunun et aldığını görünce dayanamıyor ve orada, alışveriş merkezinin ortasında ben de et yemek istiyorum diyerek kendini paralıyor, ağlıyor. Daha öncede kızla karşılaşan ve ona yemek ısmarlayan patron, kızla insancıl bir konuşma yapmaya çalışıyor ama pek iyi sonuçlanmıyor biraz önce okuduğunuz gibi.

mangaPatron, Michiko’nun nefret ettiği bir adam. Daha doğrusu ondan korkuyor da diyebilirim çünkü sürekli ona kızıyormuş. Kısa bir konuşmadan sonra patronu bunu bir lokantaya götürüyor ve kendi elleriyle ona yemek hazırlıyor (yemek çok güzelmiş ama adam iğrençmiş. Ben demiyorum Michiko diyor) ve daha sonra da ona iş teklifinde bulunuyor. Hasta olan büyükannesinin yeriymiş burası ve o devralmış. Kız işi kabul ediyor. Et ve pirinç alacağını duyunca karşı koyamıyor tabii.

Daha sonra yeni iş arkadaşları lokantaya geliyorlar. Bunlar kabadayı tipli belalı adamlar. Patron için her şeyi yapacaklarını söylüyorlar. Kim bu adam, belalı bir tip mi? Bir şeyler saklıyor ama hadi bakalım çıkar yakında.

mangaMangada en sevdiğim şey kızın tripleri oldu. Çenesini öne çıkarması falan beni benden aldı. Patronun çok hoş biri olması, sürekli onunla uğraşması ve kıza yemek yapması da kalbimi çaldı. Hal böyle olunca bir sürü resim indirmiş oldum.


O kadar çok manga okuyorum ki yorumlamak işkenceye dönüyor. Ben bu yazıyı yazana kadar adamın kim olduğunu öğrendim, yeni bir kız çıktı piyasaya, kızın duygularında değişimler falan filan… Bir de son 2 haftadır tek bölümlük bir manga çeviriyorum. İlgi olursa seri mangalara geçme ihtimalim yüksek. Şimdiden haberiniz olsun :D

manga







Diğer İsimleri : Dame na Watashi ni Koi shite Kudasai;
Please Love the Useless Me
Tür: Komedi, Josei, Romantik, Gerçek Yaşam (Slice Of Life)
Yazar \ Çizer: Nakahara Aya

RELATED POSTS

3 yorum

  1. Yanıtlar
    1. http://mabushimajo.com/2015/12/02/dame-na-watashi-ni-koishite-kudasai-2/ buradan okuyabilirsiniz :)

      Sil