Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alıntı: Kovan - Laline Paull #2

21:19 Keiradaisy 6 Comments Category : , , , , , , , , ,

the bees



“Deformasyon şeytanın işidir. Deformasyona izin yok.”

“Açgözlülük günahtır, 717.”

“Bilgi sizin soyunuzdakilere sadece acı verir.”


Kitabı okumaya devam ediyorum. Arıların hiyerarşisi konusunda baya bilgi edindim ve arılara lanet ediyorum. Hepsi mutlu bir şekilde yaşayıp gitseler ya… Neden eziyorlar bu temizlik işinden sorumlu arıları onlar olmasa ne yapacaklar acaba?! Sanırım kitapla nasıl bağ kurduğumu anlamışsınızdır. O arı mı hayal etsem insan mı olayı da bitti. Gözümde sevimli sevimli arılar canlanıyor şimdi.

Bugün çok fazla okuyamadım ama bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum!




RELATED POSTS

6 yorum

  1. Ama ben çok sevdim bu kitabı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bitiremediğim için bir şey diyemiyorum ama okuduğum kadarıyla cidden iyi kitap :)

      Sil
  2. Görmüştüm de almamıştım, almalı mıyım? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence al. Daha önce hayvan türlerinden birinin ağzıyla anlatılan bir kitap okumamıştım :D Çok değişik geldi bana.

      Sil
  3. komite döneminde son sözün doğruluğunu yaşıyorum... ne vardı bu kadar şey bilecek T_T
    çalış(ma)maktan beynimi yaktım sanırım :D :D ama alıntılar çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D Sen başarıyla atlatırsın biliyorum ben, yeterince çalışmışsındır O.O

      Sil