Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Etkinlik / Kendi Kitabını Yarat

19:46 Keiradaisy 7 Comments Category : , , , ,

kitap


Evvvett Part of the Book beni etkinliğine davet etmiş. Geç olsun güç olmasın deyip bu güzel mimi yapıyorum. Eğer yapmadığım mimler varsa beni mimleyenlerden özür diliyorum cidden. Bazen unutabiliyorum. Her zaman kitap yazmayı düşünen ben bunu da kesin yarım bırakırım diye elleşmedim hiç bu olaylara. Ama soruları görünce yine kitap yazma aşkım depreşti. Yine de bu duyguyu bastırıp mime geçiyorum.



1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
- Kesinlikle doğaüstü – aşk.  

2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
- Her zaman serileri daha çok sevmişimdir. Karakterlerden ayrılmak çok zoruma  gittiği için onlarla ne kadar fazla zaman geçirebilirsem o kadar iyi benim için.

3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
- Baş karakter kız olurdu. Erkek kafası yok bende, oluşturamazdım diye düşünüyorum. İsim hiç düşünmedim iyi mi.

4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
- Azar azar okuduklarımdan hep esinlenmişimdir. İsim konusunda kötüyüm ben, içeri gidip bakmaya da üşendim :D Mangalardan daha çok esinlenirdim kesin. Daha değişik konular var onlarda.

5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
- Belirli bir şehir ismi vermezdim. İnsanların nerede olduğunu kurmaları daha hoşuma gider. Ama benim aklımda İzmir olurdu. En iyi orayı biliyorum sonuçta.

6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
- Kendime :D şaka tabii bu blogger arkadaşlarıma verirdim. Yazmaya başlasam en çok onların emekleri olacağını biliyorum çünkü.

7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
- -Düşünemedi- cidden ne olurdu ya? Hiçbir fikrim yok. Ama kitabın içinde geçen bir kelimeyi kullanabilirdim.

8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
- Çikolata, battaniye, yağmur. İlk aklıma gelen kelimeler bunlar oldu. İnsanların severek okuyacağı bir kitap…

Efenim ben yine geç kalınca… kimler beğendiyse yapsınlar bana da çıtlatsınlar ki girip okuyabileyim. Part of the Book’a tekrardan teşekkürler. Sorular harikaydı!



RELATED POSTS

7 yorum

  1. Görür görmez yaptım bende (:
    İzmir çok güzel fikirmiş. Hem aşk, hem İzmir bir de yazın çıkan bir kitap olursa çok güzel olurmuş (:

    YanıtlaSil
  2. blogger arkadaşın olarak kitabı bana da yollayacağını ümit edebilir miyim :D :D
    türk fantastik yaz da şanın yürüsün bacım :D :D -ıyyk bacım çok kaba kaçtı-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ben seni de düşünerek yazdım zaten onu :D

      Sil
  3. Fantastik tam tarzım ama İzmir'de olmasın ya :D İnsanın doğaüstü falan deyince aklına direk yurt dışı geliyor , kafamıza işlemiş bir kere yabancı yazarlardan. Sen yaz , ilk ben okuyup yorumlayacağım blogda :D Mangalardan da güzel konular çıkar. xxxHolic'in aşk versiyonuna ne dersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm gözlüklü hemide :D Bak unutmam ama okuyacaksın! Benim de aklıma hep yurtdışı geliyor :( oturmuş bir yargı kafamıza... Hala Türk kitabı okurken yargıyla yaklaşıyorum, kendiminkine de kesin öyle yaklaşırdım :D

      Sil