Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

2015 People's Choice Awards Kazananları!

09:09 Keiradaisy 6 Comments Category : , , , ,


2015 People's Choice Awards

2015 People's Choice Awards (2015 People's Choice Ödülleri) kazananları belli oldu! Bazılarının kazanmasına çok sevindim ama yazıyı yazarken bu kadar çok ödül verilmesine şaşırdım açıkçası. Bir sürü yeni kategori eklenmiş. Sabahın köründe daha hiç uyumadan çevirdiğim ödüller sizlerle





Favori Film: Maleficent

Favori Aktör: Robert Downey JR.

Favori Aktris: Jennifer Lawrence

Favori Film İkilisi: Shailene Woodley & Ansel Elgort - Aynı Yıldızın Altında (The Fault In Our Stars)

Favori Aksiyon Filmi: Uyumsuz (Divergent)

Favori Aksiyon Filmi Erkek Oyuncusu: Chris Evans

Favori Aksiyon Filmi Kadın Oyuncusu: Jennifer Lawrence

Favori Komedi Filmi: 22 Jump Street

Favori Komedi Filmi Erkek Oyuncusu:  Adam Sandler

Favori Komedi Filmi Kadın Oyuncusu: Melissa Mccarthy

Favori Dram Filmi: Aynı Yıldızın Altında ( The Fault In Our Stars)

Favori Dram Filmi Erkek Oyuncusu: Robert Downey JR.

Favori Dram Filmi Kadın Oyuncusu:  Chloe Grace Moretz

Favori Aile Filmi: Maleficent

Favori Gerilim Filmi: Gone Girl

Favori Yeni TV Komedisi: Jane The Virgin

Favori Yeni TV Draması: The Flash

Favori Tv Şovu: The Big Bang Theory

Favori Yeni TV Serisi Erkek Oyuncusu:  David Tennant

Favori Yeni TV Serisi Kadın Oyuncusu: Viola Davis

Favori TV Suç Serisi: Castle

Favori Suç Drama TV Erkek Oyuncusu: Nathan Fillion

Favori Suç Drama TV Kadın Oyuncusu: Stana Katic

Favori TV Yarışması: The Voice

Favori Network TV Komedisi: The Big Bang Theory

Favori TV Komedi Erkek Oyuncu: Chris Colfer

Favori TV Komedi Kadın Oyuncu: Kaley Cuoco - Sweeting

Favori Network TV Draması: Grey’s Anatomy

Favori Network TV Draması Erkek Oyuncu: Patrick Dempsey

Favori Network TV Draması Kadın Oyuncu: Ellen Pompeo

Favori Skeç Komedi TV Şovu: Saturday Night Live

Favori Çizgi Film TV Şovu:  The Simpsons

Favori Kablo TV Komedisi: Melissa & Joey

Favori Kablo TV Draması: Pretty Little Liars 

Favori Kablo TV Erkek Oyuncusu: Matt Bomer

Favori Kablo TV Erkek Oyuncusu: Angie Harmon

Favori Ekran Kimyası: Nina Dobrev & Ian Somerhalder – The Vampire Diaries

Favori Bilimkurgu – Fantastik TV Şovu: Beauty And The Beast

Favori Bilimkurgu – Fantastik TV Şovu Erkek Oyuncusu: Misha Collins

Favori Bilimkurgu – Fantastik TV Şovu Kadın Oyuncusu: Kristin Kreuk

Favori Kablo TV Bilimkurgu – Fantastik TV Şovu: Outlander

Favori Komedi – Dram: Orange is The New Black

Favori TV İkonu: Betty White

Favori En Çok Özlediğimiz Karakter: Dr. Christina Yang – Grey’s Anatomy

Favori Sabah Kuşağı TV Sunucusu: Ellen Degeneres

Favori Gece Kuşağı TV Sunucusu: Jimmy Fallon

Favori Erkek Sanatçı: Ed Sheeran

Favori Kadın Sanatçı: Taylor Swift

Favori Grup: Maroon 5

Favori Breakout Sanatçı: 5 Seconds Of Summer

Favori Erkek Country Sanatçısı: Hunter Hayes

Favori Kadın Country Sanatçısı: Carrie Underwood

Favori Country Grup: Lady Antebellum

Favori Pop Sanatçısı: Taylor Swift

Favori Hip-Hop Sanatçısı: Iggy Azalea

Favori R&B Sanatçısı: Pharrell Williams

Favori Albüm: Ed Sheeran – X

Favori Şarkı: “Shake It Off” Taylor Swift



RELATED POSTS

6 yorum

  1. ooo tanıdık isimler var :D :D mishaa :D christinaa :D isimleri okudukça iç sesim efekt yapıyor :D tbbt ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misha'nın kazancağı belliydi ama :D Hoş diğerleri Jensen, Ian falandı ama kalbimizde ayrı bir yeri var onun :D Ed Sheeran için sevindim bir de çok güzel müzikleri adamın.

      Sil
    2. işin aslı ünlü isimleri pek tutamıyorum-yerlilerde dahil- aklımda ama listede hep duyduklarım var :) people'daki şahıslarla aynı kafadanız zağar :D
      misha önemli..jensen da önemli..ıan'ı pek haz etmiyorum,2 sezonunu izledim onun :/ kitabını da beğenmedim zaten..

      Sil
    3. Kitaplarını ben de beğenmemiştim ama dizi heyecanlı az da olsa. Ünlü isimlerinin çoğunu bilmiyorum aynı şekilde :D bendensin yani

      Sil
    4. tek olmadığıma sevindim, içime su serpildi :D :D
      3.sezondan sonra çok karıştı ortalık ben de bıraktım diziyi :/ bir de kitapla absürt farkları olunca ikisinden de vazgeçtim :D :D

      Sil
    5. Şimdi daha da karışık :D

      Sil