Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

16. GKK Blog Tur || Cambaz - Burcu Demet || Kıvırcık Saç Sorunu

18:14 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , , , , ,

burcu demet


Herkese merhaba! Turumuz Cambaz büyük bir hızla devam ediyor. İddia sonucu evlenen Gecem ve Aktan’ın aşk hikayesini anlatan bu kitapta Gecem’in büyük bir sorunu var: Saçları! Bir türlü yerinde duramayan bu saçlar insanı delirtecek duruma getirecek kadar kıvırcık. Bu durumdan muzdarip olan ben kıvırcık saçların kötülüklerini ve geri kalan iyi şeylerini yazmaya karar verdim. Buyurun efendim konuya geçelim.



Kıvırcık saçlıysanız hayatınızda bir kez bile olsa şu cümleleri duymuşsunuzdur:

“Ay saçların ne kadar güzelmiş. Bende olsa şekilden şekile sokardım onları.”
“Saçlarını hiç taramıyor musun?”
“Maşa yapmışsın sen saçına! Üşenmiyor musun bu kadar saça?”

Yok annem yapmadım hiçbir şey. Kendi saçım bu, tarayamıyorum da! Neden mi? Hemen anlatayım ben sana.

Seneler önce (4-5 sene yani) babaannemle atışıyoruz. Neden hiç saçımı taramıyormuşum. Yok efendim dağınık duruyormuş, tarasa o hiç kabarmazmış. İnat! Kaçıncı anlatışım bu… Ben de o gün kuaföre gideceğim tamam dedim. Tara. Nasıl olsa yıkanacak tekrar. Başladı taramaya şu koca dişli taraklarla. Allah’ım! Hem canım yanıyor hem de biliyorum ki rezil olacak. Ve sonuç o çok güzel olduların arasında kabarmış, ne olduğu belli olmayan saçlarla duran ben. Beyaz gecelik giydir bana koy köşeye gelip geçen korkudan ağlasın.
Kıvırcık saçların derdi bitmiyor. Hele saçların uzunsa her yerden çıkıyor o saçlar. Bir keresinde suda öyle dolandı ki kollarıma orada boğacak sandım beni. Tabii denizden çıkınca tuzlu sudan dolayı çok güzel oluyor. Kardeşimin birkaç kere çekmişliği var saçlarımı çok çirkin beğenmedim diyerek. Kıskandın mı deyince evet diyor masum masum.

Bir de kurutma mevzusu var. Fön makinesiyle kurutunca o saçlar bir şekilsiz oluyor, bir kabarıyor ki sormayın. He önceden köpüğü yedirirsen güzel oluyor. Düzleştirici mevzusuna girsek mi ki? O saçları küçük küçük ayır, saatlerce düzleştir. Saçınız kıvırcıksa gerçekte ne kadar uzun olduğunu fark etmiyorsunuz. İşte böyle zamanlarda dank diye düşüyor kafanıza. Yaptınız, bitti çok güzel oldu. Birkaç saat bekleyin. O asi kıvırcıklar gözünüze bata bata, bak ben bir yere gitmedim diye diye geri geliyor saçınıza!

Güzel yanları da var elbet. Yataktan kalktığım gibi saçlarım hazır. Oh mis. Dediğim gibi maşa mı yaptın diyen bile var. Ama ıslak kafayla yatmamak gerekiyor. Kalktığınızda saçınızda savaş çıkmış gibi oluyor. Bir taraf düz, bir taraf kabarmış, azcık yön değiştirmiş tutamlarla baş etmek samanlıkta iğne aramaktan bile zor.

Ama güzeller mi? Evet!
Düz saçlılar hayran mı? Evet!

Bir de yaşınızı küçültmüyor mu? İleride çok işime yarayacak eminim :D

burcu demet

 Sayfa Sayısı: 400
Dili: Türkçe
Yayınevi: Postiga
Yazar: Burcu Demet Peker
Hükmen mağlup bir evliliğe gizli, büyük bir aşk…

Gecem ve Aktan'ın büyük bir iddiayla değişen hayatını okurken, hem kendini sürekli inkâr eden büyük bir aşka kapılacak hem de âşıkların düştüğü akıl almaz durumlara güleceksiniz.

Sürükleyici kaleminin gücünü kısa zamanda birçok baskı yapan Sahra adlı ilk kitabıyla binlerce okuruna hissettiren Burcu Demet'ten tanıdık kahramanlarla yepyeni bir macera!

Tutkulu bir aşkın kavurduğu Aktan'ın, imkânsıza; Gecem'e olan ısrarı, sonunda her ikisini de vazgeçemeyecekleri bir yolculuğa sürükler. Kahramanlarımız, tüm güçleriyle birbirlerine doğru çekilmeye ne kadar direnebilirler? Mutluluğa doğru sadece umutla değil, aynı zamanda büyük bir inatla koşarken birbirlerine karşı sürekli bir savaşı nasıl sürdürebilirler?

"Bazen, her şeye rağmen yumuşadığını hissediyordu Gecem. O fark etmediği zamanlarda, onu izlerken, o küçük kız oluveriyordu yine. Onun tarafından sevilmeyi hayal ediyordu için için. Ve her seferinde hızla uyanıyordu bu rüyadan. Aktan sevmezdi, onu sevemezdi."

RELATED POSTS

2 yorum

  1. Geneli düz uçları saçma bir şekilde dalgalı saçları olan benim gibiler için fena kıskandırıcı bir durum :(( Kıymetini bilin :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun :( senin saçların da güzeldir eminim:)

      Sil