Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Yeni Tema!

15:58 Keiradaisy 11 Comments Category : , ,



Eveettt yeni tema!!! Ne kadar heyecanlıyım anlatamam. Üşengeç ben aylar öncesinde buldum bu temayı ama pek üzerinde oynayamamıştım. Yardımıma Umut koştu. Çok yardımcı oldu bana. Çoğu şeyi o yapmış bulunmakta. Ona buradan teşekkürlerimi yolluyorum.

Bir diğer teşekkür de Sinem’e onun kodları olmasaydı şu anda yazı kısmı çok daha farklı, resimler gözünüzü çıkaracak kadar büyük olurdu.

Müge’yi de unutmamak lazım. Kendimle özleştirdiğim kızımı şimdiki bu harika haline Müge Hanım getirdi. Aylar öncesinde yaptı aslında. Benim üşengeçlikten dolayı şimdi kullanabiliyorum.

Temamı nasıl buldunuz???? Ben bayıldım! Hele headerın (umarım doğru kelimeyi kullanmışımdır) üstüne gelince hareket etmesi en hoşuma giden özelliği. Bir de müziklerim silinmedi ona çok sevindim. Yoksa aylar sürerdi yenisini  yapmam.
Temada emeği geçen herkese tekrar teşekkür ediyorum. Nasıl olmuş diye diye kafalarını şişirdim azıcık. Harbi nasıl olmuş güzel değil mi?


RELATED POSTS

11 yorum

  1. Çok güzel, çok ilgi çekici olmuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hem değişik hem de çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tepkiler aldığım için ne kadar sevindim anlatamam :) teşekkür ederim

      Sil
  3. Benimde çok hoşuma gittii :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Blogumda kitap çekilişim var katılımınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmaya çalışacağım :) Haber için teşekkür ederim

      Sil
  5. Çok güzel olmuş güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ teşekküür ederim

      Sil