Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Yorumu: Tatlı Sır - Jamie McGuire

18:34 Keiradaisy 4 Comments Category : , , , , , , , ,

beautiful oblivion

Kitabın Adı: Tatlı Sır
Orijinal Adı: Beautiful Oblivion
Yazarı: Jamie McGuire
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 368
Tür: Romantik



Çocukluk yılları gereğinden fazla erken sona eren, özgür ruhlu Camille "Cami" Camlin, üniversitenin ilk yılından sonra kendi evine çıkmıştı ve hayatını istediği gibi yaşayabilmek için çabalıyordu. Red Door'da çalışmak ve okula gitmek dışında başka bir şeye ayıracak vakti yoktu. Ta ki erkek arkadaşını görmek için çıkacağı seyahat iptal olana kadar... Şimdi önünde, yıllardır ilk defa ne yapacağını bilmediği bomboş bir hafta sonu vardı. 

Trenton Maddox, Eastern State Üniversitesi'nin kralıydı. Arkadaşları onun gibi, kadınlarsa ona sahip olmak istiyorlardı ama trajik bir kazadan sonra hayatı altüst olmuş, okulu yarım bırakmıştı. 

Kazadan on sekiz ay sonra Trenton, dul babasıyla aynı evde yaşayıp yerel bir dövmecide çalışıyor, babasına faturaları ödemesinde yardımcı oluyordu. Tam hayatının normale dönmeye başladığını hissettiği günlerin birinde, Red'de yalnız başına oturan Cami'ye rastladı. 

Gürültücü kardeşleriyle başa çıkmaya alışkın olan Cami, Trenton Maddox'la başlayan yeni arkadaşlığını da idare edebileceğini düşünmüştü. Ama bir Maddox erkeği, âşık olduğunda bu sonsuza dek sürerdi; âşık olduğu kız, altüst olmuş dünyasını tamamen yıkabilecek kişi olsa bile...


    Jamie Mcguire bize diğer Maddox kardeşi gururla sunuyor : Trenton Maddox!!! (alkışlar)




           Travis’in ardından şimdi de Trenton’a kavuştuk. Her ne kadar kardeş olsalar da görünüşleri dışında karakterleri oldukça farklı. Bu yüzden kitabın başından sonuna kadar Travis ile karşılaştırmamaya çalıştım Trenton’ı. Tatlı Bela’daki dram yerine burada tatlı bir aşka bırakmış yazar bizi. Bir de sır var. Ben okuyunca şokkk oldummm. Bu yüzden sizi uyarmam lazım eğer kitabın son sayfasını okumak gibi bir alışkanlığınız varsa… Bırakın o alışkanlığı!!!!!! Bildiğin büyük spoiler hala şoklardayım. Nasıl yani nasıll???! Şok olmamın nedenlerinden biri de böyle bir şey beklememem. Yazar çok farklı yerden vurdu yani. Uzatmadan karakterleri tanıtayım.

Kızımızın ismi Camilla. Kısaltması da Cami. Ben bunu ilk olarak bildiğin cami olarak okudum. Hani kitap da ne işi olur bilemedim ama yine de okudum. Cami oldukça tatlı bir kız ve ailesine nasıl deli oldum anlatamam. Sıra dayağına tutmak lazım onları. Barda çalışan, kendini çok güzel bulmayan (artık biri de kendini güzel bulsun) , hanım hanımcık ama yeri geldi mi çirkefleşen bir kızımız.

Trenton oldukça kötü bir kaza geçirmiş, kazadan çok etkilendiği için okulunu bile bırakmış (kazanın etkilerini kitap boyunca gözlemleyebiliyoruz) ama detayına çok girildiğini düşünmüyorum, üstünkörü geçilmiş olay üzerinden. Yani yazar kesin Trenton ağzından bir kitap çıkacak gibi ve bunu sabırsızlıkla bekliyorum. Trenton dövmelerle kaplı, dövmeci dükkanında çalışıp babasının yanında kalan ve Olive gibi dünya tatlısı bir kızla arkadaşlık eden, kalbimi çalan insan evladıdır.

Travis’a da ara sıra rastlıyoruz mekanlarda. O da kitabın tuzu biberi oldu benim için. Bir de çok sözü geçen bir film var kitapta. Uzay Topları (Spaceballs) film izleme listeme böylece girmiş oldu. 1987 yapımı ve bilim kurguymuş.

Spoiler

Çok içimden geldi size ufak bir Trenton tanıtımı yapacağım pek spoiler sayılmaz ama sonradan bir şey denmesin.

Trenton Maddox ve Özellikleri

Size yemek getirir (siz istemeseniz de – evinize – zorla)
Dışarı çıkmanızı sağlar (şantaj yaparak)
Size sexy piliç der (ima eder)
Hem çocuklarla da iyi anlaşıyor! (kavga çıkartacak kadar iyi)
Yalnız kalmayasınız diye yanınıza gelir (dövmeci dükkanına memesi olan biri alınacağı için değil bak, valla)
Çalışanlar tuvaletine gelir (siz tuvaletteyken!!!)
Sizi korumak için birini döver (sonra tutar dövdüğü adamın sevgilisini öper)
Size şarkı söyler (bağıra bağıra)
Yemek yapıyor!!! Travis’in abisi ve dövmeli!!!
Ha bir de tutkal yemiş… (yemediğini iddia etse de)

Spoiler

Daha o kadar çok yazacağım şey var ki. Ama oturdum ekrana bakıyorum. Yorum yazmaya yazmaya unutmuşum sanırım :D Bir de aklım başka yerlerde o yüzden yorumun iğrençliği hakkında lütfen kötü düşünmeyin. Bir sürü de alıntı var ama yapamadım gidiyorum.



RELATED POSTS

4 yorum

  1. Nice book!!!
    would you like to follow each other? let me know...I aiways follow back.

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  2. Çok severek okumuştum hatta onun için Gizemli Adamı bile saf dışı bırakmıştım seriyi devam ettireceğimi sanmıyorum çünkü bu kitap pek hızlı bitti bende Dream Man serisine devam etmeyi düşünüyorum onun yerine ama güzeldi hayallerimde ki erkek olmasa da Trenton hoş bir erkek diyebilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin Trenton ağzından olanı da çıkar yakında bence ona da bir şans verin açık bırakılan birkaç şeyin tamamlanacağını düşünüyorum :) Tabii Travis yanında biraz sönük kaldı Trenton. Gizemli Adam serisini de merak ediyorum ama daha alma fırsatım olmadı.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil