Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

13. GKK Blog Tur | Endgame - James Frey | Irkını Seç, Oyuna Başla!

23:30 Keiradaisy 0 Comments Category : , , , , , ,

endgame


Biraz geç kaldım gibi ama daha gün geçmeden ırk seçimi sizlerle. Dün GKK kendi ırkını kendi seçmişti. Bugün ise Endgame bizim için seçti. Peki bunu nasıl yapıyorsunuz hemen anlatayım.




Altta verilen (buraya tıkla) linke tıklıyorsunuz ve sizi direk ırk sayfasına alıyor. Öncelikle çıkan videoyu izlemeniz lazım. Ardından kendi ırkınızın belirlenmesi için facebook ile bağlanmanız gerekiyor ve bunun için izin istiyor. İsterseniz (bilgileri paylaşmak istemiyorsanız) izinleri ayarlardan değiştirerek istemediğiniz bilgiyi vermeyebilirsiniz. Daha sonra diğer bir videomuz başlıyor  ve ırkınız ile hayatta kalma başarınız belirleniyor. Ben Nebati Krallığından çıktım ve yaşama şansım %76. Ne kadar Girit yada Koori beklemiş olsam da ne yapalım kaderimi kabulleniyorum.


endgame


Evet efendim turumuzun ikinci gününde ırk seçimi sizlerle. Siteye gitmek için buraya tıklayabilirsiniz. Daha sonra ırkınızın bilgilerini ilk gün paylaştığımız kartlardan öğrenebilirsiniz. Bana da haber verin hangi ırk olduğunuzu :D

RELATED POSTS

0 yorum