Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Geri Döndüm!!!

16:01 Keiradaisy 3 Comments Category : , , , , , , ,


I'm back bitchesssssssssss. (hoş olmadı sanki sevmedim buunu) Her neyse geri döndüm!!!! Sonunda sınav stresini atlatmış oldum. Eğer hala görmeyeniniz varsa soruların çoğu gariplikten nasibini almış  diyebilirim. Soruları seçen kişiye helal olsun yani. 


Nerden bulmuş bu soruları? Bir Sherlock hayranı olarak karşıma çıkan soruda Sherlock'u görmem pis pis sırıtmama neden oldu. Beni biri görseydi kesin kopya çekiyor bu diyerek atardı o derece. Başka neler sordular? Selfienin Türkçesini sordular mesela, Tanzimat Fermanı’nı Gülhane Parkı'nda kimin okuduğunu falan. Başka bir şey hatırlamıyorum zaten bir baktım süre dolmuş.

kpss caps




Sınav bitti bir rahatladım ben. Artık ders çalışmak yok, bol boooooll kitap okumak, dizi izlemek var. Tabii bunlar sonuçlar açıklanana kadar devam edecek gibime geliyor.

Neyse bu kpss süreci içinde neler yaptığıma dair bir post hazırlayayım dedim.

kitap
İlk başta koyacağım resim ahanda bu. Gurur kaynağım sevgili kütüphanem. Hala odaya gidip gelip bakıyorum belki hayal görüyorumdur diye. Kitapların bazıları sığmadı ne yazık ki bu yüzden alt ve üst kısma birer raf eklenecek. 
Çooookkkk güzelll değilll miiiiiii!!! (Gözüm yazıyı yazarken bir an resme kaydı da) Resmi instagrama koymuştum zaten. Eğer takip etmek isterseniz keiradaisy ismiyle beni bulabilirsiniz.


kitap

Bu sevgili kitaplar da sınav  sırasında elime ulaşan kitaplar. Hemencecik başladım okumaya yakında biterler. Neler varmış: Çıplaklar, Gecenin Ardından Gün Doğar, S*ktirgitli Aşklar, 100Dünya'nın Gizli Yüzü 1 ve 2.


                
  Tabii bu süreç boyunca sürekli benim manyakla uğraştım. Sürekli sevilmesi gerekiyormuş, nasıl bekletirmişiz onu. Bakkk bakkk triplere bak. Neyse kıyamadığım için sürekli Karamel'in yanındaydım. Bu aralar sürekli böyle durmaya başladı. Biz yanına gidene kadar barikatın (sehpayı yan yatırdık) önünde bekliyor, yanına  gidince barikattan atlamaya çalışıyor falan. Sevecekmim kısaca bu. Yoksa gitmiyor. Annem orada onla takılsın azıcık.


lionheadSürekli sınava çalışmadım tabii ki. Beceremiyorum on dakika oturup çalışmayı. Bir sürü film izledim. Maleficent on numara olmuş. Keşke sinemada izleseydim  diyebileceğim kadar güzel. Çok beğendik ailecek. Frozen'ı da televizyonda vermeye başladılar defalarca onu izledim O.O neden böyle bir şey yaptım bende bilmiyorum. 

The Last Ship'i bitirdim ve bayıldım. Zaten böyle dünyanın sonuyla ilgili şeylere takığım. Bu dizide de bir virüs yayılıp herkesin ölümüne neden oluyor ve geriye tamamen virüsten uzak kalmış bir gemi kalıyor. Gemi dediysem de askeri bir gemi, silahlar falan müthiş.

Bunun dışında manga okudum. Moralim yerine geldi böylece. Bir sürü de güzel anime geldi. Okuduğum çoğu romantik manga anime oluyor heyuuuuuuu.

Sanırım bu kadar. Çok da bir şey yapmamışım. İnsan her gün dershaneye gidince zamanı kalmıyor pek. Ohh sınavı da atlattım rahatım şu an.



 Sınava giren herkese geçmiş olsun dileklerimle.


RELATED POSTS

3 yorum

  1. Selam! :D
    Seni mimledim. Belki bakmak istersin. Yaparsan cidden çok sevinirim. ^^
    http://kitapkaravani.blogspot.com.tr/2014/10/mim-3-book-challenge-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :D çok sevindim en kısa zamanda yapmaya çalışacağım

      Sil
  2. teşekkür ederim :) En kısa zamanda yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil