Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Tatlı Bela - Jamie McGuire | Kitap Alıntısı

00:51 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , , , ,


tatlı bela kitap





Tatlı Bela alıntıları sizlerle. Yazarken sırıttığım anlar olduğunu itiraf etmem gerekiyor. Yine spoiler içerebileceğini önceden söyleyeyim ama çok da büyük değiller.










“Kan banyosuna hoş geldiniz! Eğer İktisat 101’i arıyordum diyorsanız… yolunu feci şaşırmışsın hocam!”


“Diğer dövüşçümüzün tanıtılmaya ihtiyacı yok ama ödümü bokuma karıştırdığı için yine de tanıtacağım!”


Gözlerimi yukarı doğru kaldırdım, kan içinde kalmış kot pantolon, heykel gibi karın kasları, ter içinde kalmış, çıplak, dövmeli bir göğüs ve en sonunda bir çift, sıcak kahverengi göz.”


“Bunun için özür dilerim, Güvercin.”


America, “Galiba az önce ağzımın içine azıcık kustum,” diye mırıldandı.


“Sen onun tipi değilsin,” dedi Americca Travis’e.
Travis alınmış gibi yaptı. “Ben herkesin tipiyim!”


“Yatağa atmak mı? Bu konuşmanla nasıl sevişecek birini bulabiliyorsun?          


“Ne yani? Her tarafım dövmelerle kaplı ve hayatımı dövüşerek kazanıyorum diye iyi not alamaz mıyım?”


“Nasıl olurda buna şaşırabilirsin? O, Kahrolası Travis Maddox! Bu halı yemesiyle meşhur ve yine de her seferinde şaşırıyorlar!”


“O da birilerinin kızı Travis. Ya ileride bir gün birisi senin kızına böyle davranırsa?”


“Benim yatağımda benden başka kimse yatmadı.”
“Hadi oradan!”


“Seninle yatmak istemiyorum Güvercin. Bunun için senden çok fazla hoşlanıyorum.”


“Standardı olmayan bir adamın yatmak istemediği tek kız olmanın şerefine.”


“Önemli değil. Beni tek endişelendiren sensin.”
Ona bakabilmek için başımı geriye çektim, “Senin triplerinle başa çıkabilirim.”


“Sen… İnsanların sana vurmalarına izin mi veriyorsun?”


“Ya sana bir şey yapmaya kalkarsa?
“İyi olur! Epey hoş çocuk!”


“İtiraf etmem lazım, Travis Maddox’un aşık olduğu kadını… kendi dairesinden alma konusunda biraz gergindim.”


“Futbol takımı sana iyi ki doğdun diyor, bebek. Bizde doğum günleri böyle kutlanır: On dokuz yaşına mı girdin? İşte on dokuz şat bardağı seni bekliyor.”


“İçimde her zaman kaynayan bir kazan gibi öfke, hiddet var – senin uyumanı izlediğim zamanlar hariç.”


“Asla bana zarar verecek bir şey yapmazsın.”
“Kolumu kesmeyi tercih ederim.”


“Ne zamandan beri? Benim tanıyıp sevdiğim, endişeli, gizemli, ketum Abyy’e ne oldu?”
“Bütün bu söylemler ve varsayımların stresine dayanamayıp öldü.”


“Eğer onunla yattıysan benim de denememe izin verir misin?”


“Beni seviyor musun?”
“Dövmeler yüzünden.”


“Bunu söylemekten nefret ediyorum kardeş ama galiba az önce kız arkadaşına aşık oldum.”


“Sen Şanslı on üç müsün?”


“Nasıl istiyorsan öyle olsun Kurabiye.”


“Seninle tek bir gecem var. Tek sahnesini bile harcamayacağım.”


Bu fazla kolay bir iddia. Evlenmek isteyebileceğim tek kadın az önce kalbimi kırdı.”


“Güvercin, o kadar mutsuzum ki.”
“Ağzında onun ruju var Travis.”


“Beni daha sıkı tutasın diye bilerek yapıyorum, çok safsın.”
“Eğer kollarımda olmak istiyorsan tek yapman gereken istemek.”










RELATED POSTS

2 yorum

  1. Herkesin hala dilinde bu kitap ama bir türlü okuyamadım ben ya :( Herkes Travis Travis diye ölüyo bakalım ben okuduğumda (yani okursam eğer) aynı tepkileri vericek miyim :D Bu güzel alıntılar için teşekkürler,bloguma bekleriim ^^ http://nazlikitaplik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk çıktığında ben de ne var ki bu kitapta demiştim. Hatta çok uzunnn bir süre kaldı kenarda öyle bir yandan da kardeşim oku artık diye tutturuyordu. Cidden konuşulacak kadar iyi :D En azından ben bayıldım :D

      Sil