Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mim #6

21:28 Keiradaisy 2 Comments Category : ,


Bir kitap delisi 

Dr.coffee tarafından mimlenmişim efenim. 
Mimlenmişim ama daha anca yapabiliyorum. 
Çok uzak kaldım bu aralar ama yavaş yavaş geri dönme çalışmalarına başlıyorum.

 Hazır aklıma gelmişken Ejderha Camı’nda başlayan yarışmaya da katılmayı unutmayın. Aşamalı olarak devam eden etkinlikte kazanana çok tatlı bir hediye var benden demesi. Katılmak için Ejderha Camı’na tıklamanız yeterli.

(Resmim çok tatlı değil mi? Tatilde bol bol fotoğraf çektim. Ufacık görünen kişi de kardeşcağızım. Nedense her resimde kendileri bulunuyor)
Gelelim mime!       

                                                      
1.      Sana en fazla keyif veren kötü huyun nedir?
Çenemi tutamamak. Bazen sinirime engel olamayıp sövebiliyorum. Tamam karşıdaki kırılıyor olabilir ama sonuçta yanlışını söylemek lazım. Ama çoğu zaman bu huy hakkımı aramak istediğimde ortaya çıkıyor ve çirkef birine dönüşüyorum. Normalde sakinim bak cidden.

2.      Hangi slogan yaşam felsefen olabilir?
Sanırım hiçbiri bana pek uygun değil. Bir günüm bir günümü tutmadığı için…

3.      Mutluluğun tanımını geçelim de sence mutsuzluğun tanımı nedir?
Kalabalık içinde yalnız olmak. Yalnızlık güzel şeydir bir problemim yok ama yanlış kişiler içinde olmak, arkadaşın sandıkların arasında mutlu olduğunu düşünmek asıl mutsuzluk bence. He bir de hayatının değerini bilememek.

4.      Tahammül sınırlarını zorlayan ses nedir?
Bu aralar verebileceğim çok güzel bir örnek var. Sabahın köründe başlayan çocuk bağrışması. Çocuk sesi kadar güzel bir şey yok tamam buna katılıyorum ama bir çocuk iki saat boyunca, nefes almadan, bağıra bağıra miyavlıyorsa… Hayır kendime mi üzüleyim, annesi sırf bakmamak için ne hali varsa görsün tavırlarında olduğu için kıza mı bilemedim. Yakında kavga çıkacak ama o kesin.

5.      Eğer bir sehir olmak isteseydin hangisi olurdun?
İzmir!! Daha güzel bir şehir görmedim. İster insanıyla olsun ister havasıyla bambaşka bir şehir. (Tabii şimdiki sıcakları saymıyorum. Öldürüyor beni)


Ben de bu mimi yapmamış herkesi mimliyorum. Hadi kolay gelsin :)

RELATED POSTS

2 yorum

  1. mimi yaptığın için çoooooooooooook teşekkürr ederim :)
    ıyyk! ağlayan bebek sesi.. hem de sabah sabah.. hayatın cok zor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki yapacağım bir şey değil :)
      yakında rahata ereceğim umarım

      Sil