Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Beni Seç Serisi Yeni Haber!!!!

21:47 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , ,





Tamam pek yeni haber değil ama ben yeni okudum. Haber neyle ilgili diyorsanız hani ben bir yerlerimi… ehem ehem... Çok söylediğim bir şey vardı ya yeni kitapları çıksın diye bilin bakalım ne olmuş!!! Novellalardan bahsetmiyorum hem ben O.O
Yazının devamında bomba bekliyor!!!


“In case you missed the insanity today, I have some news for you! First, if you head over tounlockmoreselection.com, you can read the first three chapters of The Queen, which will be out December 2, 2014.
Second, we are writing a fourth novella about Marlee entitled The Favorite! The Queen and The Favorite will be out in a paperback bind up early 2015!
BUT THAT'S NOT ALL!
I'm so pleased to announce that we are writing TWO MORE FULL LENGTH SELECTION NOVELS! The first of the, entitled The Heir, will be out Spring 2015!
I hope you guys are just as excited as I am! More to come soon!”

Kiera Cass'in siteden yayınlanan yazı bu. The Quenn kitabının çıkacağını herkes biliyordu sanırım. Bunun yanında Marlee'yi anlatan The Favorite kitabı da çıkacak. İlk 3 bölümü okumak için The Quenn'in siteye girebilirsiniz. 
Tamam herkes bunları biliyordu ama 2 tane dahaaaaaaa Beni Seçç kitabıı geliyorr!!!!!!!! 2015 baharında bizimle olacaklar. Gel ey bahar!!!!


Not: Yanlış çevirdiysem kusura bakmayın paslandım artık ne yapabilirim.

RELATED POSTS

2 yorum

  1. Ayy ben de şimdi senden öğrendim ve cidden çok sevindiiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalara uçtum, devamı gelsin istiyordum öyle de oldu :D

      Sil