Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mim #4 Kitaplar !

22:51 Keiradaisy 8 Comments Category : , ,



kitap



Biraz önceki mimin hemen ardından yeni mimi paylaşıyorum. Bu sefer de Müge mimlemiş beni. Üstelik bu mim kitaplar hakkında!

-Ne sıklıkla kitap okursunuz?
Her zaman kitap okurum. Kitaba başlayınca yatma zamanına kadar kitabı elimden bırakamıyorum zaten. Bitecek o kitap!

-En sevdiğiniz yazarlar?
Sanırım en üst sıraya Stephen King’i koyacağım buraya. Ne yazık ki yazarlarımın arasından en sevdiğimi seçemiyorum, hepsi  ayrı benim kalbimde.



-En beğendiğin kitaplar?
En beğendiğim kitaplar… Daha zor bir soru olabilir miydi? Okumayı bana sevdiren kitaplar Harry Potter serisi ve Medyum’du. Bu yüzden bu ikisini yazabilirim yoksa ohoooo sabaha kadar sürer.
Açlık Oyunları da güzeldi bak. Çok etkisinde kalmıştım onun.

-Yerli / Yabancı hangi yazarların kitaplarını tercih edersin?
Laurell K Hamilton ve Nihal Yeğinobalı’yı da buraya yazayım. Bunlarda türleri bakımından ilk okuduğum kitaplar.

-Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
kitapHarry Potter O.O Eğer yazılarımı okuduysanız defalarca dediğim gibi :D

-Daha çok hangi tarz okumaktan hoşlanırsın?
Her türlü kitap okurum ama polisiyelere karşı pek sıcak bakmıyorum…

-En son hangi kitabı okudun?
Kristen Middleton - Ateşli Dişleri okudum.

-Şu anda hangi kitabı okuyorsun?
Weird Things Customers Say in Bookshop ile Kırmızı Başlıklı Kız Ağlıyor’u okuyorum.

-Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun? Yeterli mi?
İlk blogu aldığımda kimse yoktu etrafta, çekindim yazmadım… Daha sonra tekrar yazma işine döndüğümde kitap bloglarının gerçekten geliştiğini fark ettim. Yeterli mi derseniz her şeyin daha iyisi vardır. Nasıl ülkemizde artık daha çeşitli ve güzel kitaplar varsa yazdıkça da kitap blogları daha da güzelleşecek.

-Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Kitap okumak benim için hayatın anlamı, nefes alma kaynağım, farklı hayatları yaşamamı sağlayan eşi benzeri olmayan bir şey…

Şimdi de mim sırası Dr Coffee’de J


kitap

RELATED POSTS

8 yorum

  1. Pc ye gecer gecmez cevaplayacagim :-)
    Son cevabin bütün kitap kurtlarinin mottosu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın olunca cevaplarsın :D
      Son soruyu tüm kitap bloglarının benzer şekilde cevapladığını düşünüyorum :D
      Kendimizden bir parça kitaplarımız :)

      Sil
    2. Kalp gibi beyin gibi bir organimiz haline gelmis iyice :-)
      Uyuşturucumuz olmus sanki :-)

      Sil
    3. Bağımlılık yaptı :D

      Sil
  2. Harry Potter candır ya bazıalrı birde diğer serilerle HP'yi karşılaştırıyorlar falan iyice deliye dönüyorum bana göre hiç bir seri Hp'yi alt edemez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sinir olduğum konulardan biri. Hele bir yerde Twilight ile karşılaştırmışlardı...
      Bir nesil bunu okuyarak büyüdü :D Hiçbir şeyin yerini alamaz :)

      Sil
  3. Merhaba, ben de seni mimledim. Umarım yanıtlarsın. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama bu mim yaptıklarımdan biri :(
      Yine de düşündüğün için çok teşekkür ederim :)
      Ben de seni yeni yapacağım mimde yazacağım sorun olmaz umarım?

      Sil