Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mim #2

15:46 Keiradaisy 0 Comments Category : ,


İkinci mimim sevgili Dr.Coffee’den geldi. Günlerdir blogla ilgilenmemişken yazı yazmak için de fırsat oldu benim için. O zaman cevaplara başlayalım.

1)Blog yazmak sana neler kazandırdı?

Ohoooo neler kazandırmadı ki? Öncelikle benim aklım çok dolu. Sürekli bir şeyler düşünen daydream denilen şu ayakta hayal görme olayı var ya… Amanın deyim ben sürekli hayal kuruyorum. Sevdiğim kitapların devamlarını, nasıl sonlansaydı güzel olacağını hatta gördüğüm rüyaları bile şekillendiriyorum kafamda. Bir de bazı kitapların çok etkisinde kalıyorum ben. Eh paylaşacak kimse de yok kendi kafamda kurup kurup duruyorum – daha doğrusu duruyordum. Şimdi elime fırsat geçtikçe okuduğum, izlediğim şeyleri yazıyorum rahatlıyorum. Yani deliliğimi bir nebze azaltabilmiş oldum.
Bunun yanında
 daha çok şey kazandırdı ama onu diğer mimde yazmıştım o yüzden susuyorum.

2)Ne tür kitaplar ve filmlerden hoşlanırsın?

Aslında ne bulursam izleyip okuyorum ben. Sorun değil benim için. Ama polisiye kitaplar (katil kim anında bulurum ben) pek hoşuma gitmiyor. Bunun yanında doğaüstü aşk dedin mi… Koy önüme günlerce okuyayım. Filmlerde de daha çok aksiyonu tercih ediyorum. İzlemesi daha zevkli oluyor (bunun yanında dram izleyince çok ağlıyorum ben, o yüzden köşe bucak kaçarım dramdan).

 3)Tekrar tekrar okuduğun bir kitap?

Harrryyy Pottterrrrrr. Bildiğin her yazıda yazıyorum artık bunu :D Bıkamadım bıkamayacağım. Öyle kafaya takığım Sırlar Odasında Slytherin salonunun şifresini, en son horkuluğu kimin yok ettiğini sor hemen söylerim. Potterhead olmak kolay değil sonuçta.


4)Seni tanımlayan en iyi beş kelime.
 Deli, sinirli, oyun-manyağı, kitap-kurdu, kıvırcık. Sonuncusunu sevdiğimden yazmadım -_- Herkeste bana bi kıvırcık deme merakı, bir süre sonra insanın aklına takılıyor ne yapalım. 

5)Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir?kişisel-moda-yemek-..

Kişisel bloglar daha hoşuma gidiyor. Şu kendi hayatlarını anlatan ya da bir konuyu ele alan bloglar. Okurken büyük keyif alıyorum. Ben de mi açsam ki?



Mimlemeyi unutuyordum az kalsın. Vera seni seçtimmmmmmm Pikachuuuu :D

RELATED POSTS

0 yorum