Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kitap Alışverişi #3

00:17 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , , , , ,




kitap alışverişi


Yine kitap almışım bennn!! Evet zaten çok fazla okunmamış kitabım vardı biraz daha eklense bir sorun olmaz diye düşündüm. Öncelikle D&R'ın şu 5 tl indiriminden yararlandım. Daha sonra da zaten uzun süre kitap almayacağım kiii diyerek birkaç tane daha kitap ekledim. Bunu söylerken babam bile yalan söylediğimi anladı O.O Hep bu şekilde kandırıyorsun bizi dedi. Maaş bunlara gidiyor ne yapayım :( Artık koyacak yerim de kalmadı ama olsun ne kadar çok kitap alırsam o kadar iyi .Hastalık derecesinde kitap alıyorum, hiç yetmeyecekmiş gibi hissediyorum üstelik!!





Tamam bakalım neler almışım.  Oldukça fazla ne bulduysam aldım.




Ateş ve Diken'in konusu gerçekten ilgimi çekti.

Sıcak Bedenler'in filmini izlemiştim ki ülkemizde Sıcak Kalpler olarak çevrildi. Kitabını da almak istiyordum, gördüğüm anda ekledim sepete.

Ölümcül Merhamet'i okudum. Yani daha önceden okumuştum, Migros indiriminde gördüm ama almadım iyi ki almamışım. Karşıma daha uygun şekilde çıktı.

Yüz Bin Krallık ve Parçalanmış Krallıklar konusu hoşuma gidenlerden.

Füzyon daha Pür'ü okumamışken serinin devamı al all hadiii diyen iç sesimden dolayı alındı.

Yerkara da okuduğum diğer kitap. Arkadaşımdan ödünç almıştım, hoşuma gitmişti uygun görünce de neden olmasın dossstumm dedim.

Küller'in kapağı da konusu da ilgimi çekti. Yine bir kitap daha eklesen nolur kii diyen iç sesime kandım.

Devam ediyorum Kara Yürek, Lanet İşleyiciler serinin 3.  kitabı. İlk iki kitabı fuardan almıştım - hala okumadım - serinin devamı olunca sepete girdi.

Mephisto'nun Öpücüğü aradığım kitaptı. Alacaklarımın arasında en üst sıradaydı. Bu kitap da serinin devamlarından (2. kitap). İlk kitabı okuduğumdan değil ama kardeşim okudu. Ben işe giderken attığı ilk mesaj bu kitap çok kötü yak bunu en iyisi oldu. Daha sonra aradan bir 5 saat falan geçince yeni bir mesaj geldi ve hemen ikinci kitabı istiyorum oldu. Madem sevmiş almasaydım olmazdı.

Güzel Şeytan seri devamlarından. Ne kadar şanslıyım ki seri devamlarının çoğu indirime girmiş.

Üçüncü İttifak, konusu güzel olanlardan. Bu tarz kitapları seviyorum ne yapabilirim?

Kaçığın Kızı da sepetime girmiş bulunmakta. Neden bilmiyorum :D Okuyunca severim kesin.

Soğuk Öpücük’ü almasaydım birileri kafamı kırardı (görün bakın ne tehditler alıyorum).

Gölge kardeşimin konuya bak alayım mı diye sorduğumda evet dediği kitap.

Halka kitabı! Yine devam serilerindennnn ama indirimde değildi sanki bu O.O bak kurt düştü içime bir kontrol edeyim. Baktım veee indirimde değilmiş. O zaman hemen indirimi olmadığı halde ( yani yine var da 5 tl değil :D) aldığım kitaplara geçelim.

Bir Efsane oldu beniimm hayatttımmm. Banu Alkan'ın böyle bir şarkısı vardı dimi? Efsane'ye bunu yakıştırdığım için yakmayın beni lütfen. Çok güzel kitap dediler, aldım.

Doktor Uyku için ne diyebilirim bilmiyorum. Stephen King'in ilk okuduğum kitabı Medyum'du. Yani devamı olduğunu duyunca çoook sevindim, almayı uzun süredir düşünüyordum zaten. 

Sonsuza Dek, Maxon, canım :D Bu kadar bile yazsam anlaşıldı bence.

Kuşatma ve Fırtına, çok önceden Gölge ve Kemik'i okumuştum, oradaki Karanlıklar Efendisi kalbimi çalmıştı, umarım bu kitapta da öyle olur.

Ölüm Oyunu! Japonlar yazdıysa tam yazmıştır. Açlık Oyunlarına konusu çok benziyor evet ama bu daha önce çıkmış üstelik konuyu okuyunca Japon bunlar abi yaparlar böyle bir şeyi diye düşündüm. Gerçekçi geldi bana. Filmi de varmış onu da izlemek lazım.

Kırmızı Başlıklı Kız Ağlıyor kitabı ççook uzun zamandır aklımdaydı. Zaten fuar zamanı almadığıma çok üzülmüştüm. Kavuştum, mutluyum. Çarpıtılmış Kırmızı Başlıklı Kız hikayesine hoş geldiniz diyorum.

Maximum Ride serisinin ilk kitabını okumuştum. Bunlar 5 lira civarındalar. 3 kitabını da bulmuşken aldım. Zaten Maximum Ride'in konusu çok hoşuma gitmişti. Bir zamanlar bu tarz bir hikaye yazmayı düşünüyordum ama benden önce düşünüp yazmışlar...

Gelelim son iki kitaba. Şu ana kadar 25 kitap olmuş olması lazım O.O ne almışım bee.

Çıplaklar ve 100 Dünya'nın Gizli Yüzü'nü almadım. ON8 yayınlarından incelemem için geldi. Daha okumadan güzel olduklarını biliyorum. Şimdi diyeceksiniz incelemen için yollandı tabii güzel diyeceksin ama beğenmediğim kitabı söylerim zaten, bu yönde bir sıkıntım yok kaldı ki yayınevi de iyi kötü eleştirilerinizi yazın ki daha iyisini yapabilelim dedi. Açık sözlü diye buna derim. Adamlar daha iyisi olmak için çalışıyorlar. Neyse konuya dönelim. 

Aldığım tüm kitaplar bu şekilde. Artık derdim ne okuyacağım ve ne zaman ders çalışabileceğim oldu... Bir sonraki alışverişe kadar bunları bitireyim en iyisi.









RELATED POSTS

2 yorum

  1. Cok saglam kitaplar almisin :-) kırmızı başlıklı kız ağlıyor'u bende merak ediyorum ama önce birikenlerimi okumaliyim.. yeni dostlarin hayırli olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriken kitaplarım çok fazla oldu şimdi. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. :)
      Sonsuza Dek'ten sonra onu okuyacağım hemen.
      Teşekkür ederim :)

      Sil