Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Mimmmmmmmlendim! İlk Mim!

17:15 Keiradaisy 4 Comments Category : ,


birkitapdelisi

Başıma bu belayı açan (şaka tabii ki yazarken çoookkk eğlendim) Kitap Kokusu'na teşekkürler.

Gelsin sorular

birkitapdelisi





Blog açma hikayeniz nedir?

Bir kitapta okumuştum sanırım. Öyle hatırlıyorum yani. Daha sonradan açtım ben blogu, hatta SnoWhite’tı adım. Baktım sayfaya ne yazacağım ben buna diye. Hani heyecanlı bir şey de yaşamıyorum ki döktüreyim… Biraz internette gezinince de piyasada pek blog olmadığını gördüm. Pek Türk blog yoktu diyeyim. Dedim salak mıyım ben yazacağım… Sanırım asıl o zaman yaptığım aptallıktı. Kasım ayı civarı aklım yerime geldi de Bir Kitap Delisi’ni açtım. Bence çok iyi yaptım.


Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Bir Kitap Delisinin Günlüğü. Çocukluğumdan beri günlük sevdası vardı bende. Her şeyi yazardım o defterlere. Yine yazı yazacağımı düşününce illaki içinde günlük geçsin dedim. Eh Bir Kitap Delisi’ni açıklamama gerek yok herhalde? Her insan biraz delidir canım, ben kitap delisiysem nolmuş?!

crazy

Hangi mevsimi seversiniz?

İlkbahar!! Etraf cıvıl cıvıl ama bazı zamanlar al kahveni, kitabını otur yağmurları var ya… İnsan sevmesin de ne yapsın…

birkitapdelisi

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Sahilde oturmak (hafif soğuk olur ya böyle), yeşillik, yaşam. İlkbahar gelince insanın aklına çok şey geliyor da bu kadarla sınırlı kalacağım.


Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Eyeliner!!! Düşününce bir… Bilemedim de şimdi kırmızı kırmızı ne güzel durur ama eyelinersız yapamam herhalde ben. Son karar eyeliner.

birkitapdelisi

Blog yazmak sana ne kazandırdı?

İlk önce çok tatlı arkadaşlar edindim. Sürekli kitaplar hakkında tartışabileceğim, bununla da yetinmeyip abuk sabuk şeyler danışabileceğim arkadaşlar. Bunun yanında yazı yazmayı unuttuğumu fark ettim ama eski halime dönmeye çalışıyorum cidden.

birkitapdelisi

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Her zaman bir şeyler yazmak hoşuma gitmiştir. Ama birisi seçilecekse kitap okumakkk!

birkitapdelisi

Şiir mi roman mı hikaye mi?

Bir ara şiir yazardım ben bilir misiniz? Neyse roman diyorum. Romansız olmaz arkadaş.

birkitapdelisi

En çok etkilendiğin film?

En son izlediğin film ne desen cevap veremem buna. En çok etkilendiğimi nasıl hatırlayacağım? Çok film izliyorum. Daha sonradan başkaları da aklıma gelir ama Harry Potter diyeceğim. İlk sinema filmimdi, daha bire mi ne gidiyorum okuma yazmam yok yine de girdim o filme. 3. sınıfta da kitaplarını okuyunca Harry Potter manyağı oldum ben.

birkitapdelisi

Hangi tür kitap/film?

Doğaüstü aşk desem? Tabii bu kitaplarda. Filmlerde komedi, aksiyon ağırlıklı. Ne olsa okur, izlerim aslında ben.

Üstteki soruda dedim ben aklıma sonra gelir diye dimi. Biliyorum kendimi. Titanik! Jack'in ölmemesi gerektiği kanıtlandı biliyor musunuz!! Daha yeni izledim hem de... Ölmesi gerekiyor yoksa bu film olmazdı diyecekseniz  kardeşim gibi demeyin lütfen. Hala ağlarım izleyince.

birkitapdelisi

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?

İkisinden de bıktım desem? Daha iş hayatına atılalı az oldu ama okul – iş aynı anda olunca birazcık zor oluyormuş. Ama lise hayatıma dönmek isterdim. Güzeldi hayat o zamanlar…

birkitapdelisi

Kitap okumak mı film izlemek mi?

Kitap okumak da bana film izlemek gibi geliyor. Daha sonradan bir bölüm hatırlıyorum mesela izledim mi yoksa okudum mu hatırlayamıyorum. Yine birisini seçmem gerekecekse kitabı seçiyorum.


Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?

Spor.  Yani pasaklı olaydı buradaki şıklarda onu seçerdim. Eline geleni giy – çık tiplerindenim ben.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?

Kitap tabii ki. Hala alıyorum o kadar kitap birikti. Yetmedi ama yine alıcam.


En sevdiğin yemek nedir?

Püre. Bu soruyu kardeşime sordum o benim için cevapladı püreyi çok severim ben. (Bir de tatlı)


En sevdiğin dizi?

Saymakla bitmez. Supernatural en üst sıralarda.

birkitapdelisi

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Etraftaki özel yetenekleri  kopyalayabilme. Ne çok yeteneğim olurdu öyleee. Görünmezlikte olur bak, kitapçılara girer kitap çalardım oradan.


Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Çok hastalık geçiren biri olarak mide bulantısını seçiyorum. Kusmak iğrenç bir şey.

birkitapdelisi

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?

Kitap! Kitap! Kitap!
Özel kutulu Harry Potter seti (ciltli bulan varsa yollasın bana)
Guitar Hero seti

birkitapdelisi

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?

Kendim göz kalemi almıştım ama annemin yurdışından gelen makyaj setini yürütmüştüm ben ilk olarak. Hala saklarım. Ne güzeldi o set öyle.

loki



Veeeeee OkurYazar - Vera'nın Rüya Kitaplığı mimlendiniz!!!

supernatural


RELATED POSTS

4 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Tatlı belasın :D Sevimlilikten öldürücen bizi :D

      Sil
  2. Cevaplarla ilgili olan giflere bayıldım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah daha ne gifler var da seçmek zorunda kaldım :D tişikkür ederim :D :D

      Sil