Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

19. İzmir Kitap Fuarı

00:09 Keiradaisy 15 Comments Category : ,


Şimdiden söyleyeyim çooookk uzun bir yazı olacak. 23 Nisan'da Okur Yazar ile kitap fuarına uğradık. Ben yine kendimi tutamadım, o yüzden şu anda kollarım kopacak kadar ağrıyor. Ertesi günü yine gittim üstelik. Üstüne üstlük D&R'daki büyük indirimi görünce dayanamadım, oradan da bir sürü kitap sipariş ettim. Yani bana birkaç yıl yetecek kadar kitap almış gibi hissediyorum kendimi. 



Bir tek pişmanlığım var ON8 Kitap'tan kitap alamadım. Nasıl aklımda kaldı o şimdi... Bugün gitmeyi planlıyordum ama grip olacağım tuttu. Kırmızı Başlıklı Kız Ağlıyor ve Onlardan Biri çok güzel duruyordu orada. Yarın gitsem mi ki?



fuar kitapları


Şimdi bu yukarıda gördüğünüz kitaplar D&R'dan alınma. Hepsi 9.90 olunca insan ne kadar alacağını kestiremiyor. Hepsi listemdeydi zaten iyi oldu.




Bunlar da fuardan aldıklarım... Ufacık bir şeyim zaten kolumun acıması normal yani... Aşağıdakilerde ikinci sefer gittiğimde aldıklarım. Yanlış hatırlamıyorsam hepsi 4 liraydı biri hariç ama hangisi hatırlayamadım şu an.




Gelelim yayınevlerimize...




Dex'in bana kesinlikle hediye kitap yollaması gerekiyor. Tabii ki almadığım kitabı kaldıysa. Ama çok güzel oluyor Dex'in kitapları ne yapabilirim ki.
 Ruhsuz'u daha önce okumuştum ama kitaplığımda bulunmuyordu. Almışken ikinci kitabı da alayım dedim ve Yeniruh'u da aldım. Köken ve Avcı devam serileri olduğu için ve Saplantı da yan seri olduğu için aldım. Dublin Caddesi, Pür, Başlayanlar, Kış Güneşi, Ölümsüz Juliet, Mefisto, Karanlığın Kızı, Beyaz Kedi ve Kırmızı Eldiven alacaklarım arasındaydı. Kocan Kadar Konuş'u ise kuzenim arayıp hemen alman lazım dediği için aldım. Tehdit edilmiş gibi hissettim kendimi ama zaten alacaktım. Zehir Ustası Okur Yazar'ın önerisi üzerine alındı.




Turlar insanı merakta bırakıyor cidden. Neredeyse turu düzenlenen her kitabı almış bulunmaktayım. Epsilon'dan Umutsuz'u aldım.




Aspendos Yayınları'ndan Seraphina merak ettiklerimdendi, Sınırları Zorlamak  turundan aklımda kalmış, aldım hemen.




Boş Koltuk!!! Hemide ciltli. D&R'dan aldım onu kaçırmayın derim. Normalde fiyatı çok yüksek olmasına rağmen çok ucuza aldım. Sana Soyundum merak ettiklerimdendi onu almışken Sana Bağlandım ve Sende Kendimi Buldum'u da aldım. Sağdan Birinci Mezar yine merak ettiklerimden. 




Umutsuz Romantik kitapçıda gördüğüm ama geri bıraktığım bir kitaptı. Aldım mutluyum. Muhteşem Gatsby'yi de ciltli bulunca aldım.




Tatlı Bela serisini okumadım dersem kızar mısınız? Kardeşimin istediği üzerine Araf, Cehennem ve Cennet'i aldım ama kendimde istiyordum zaten.




Ciltli olunca dayanamıyorum ben. Özel kutusunda hem... Pegasus'tan da bunları aldım işte. Yakut Kırmızı, Safir Mavi ve Zümrüt Yeşil.




Tamam az kaldı sabredin biraz daha. Gördüğünüz gibi  Ephesus Yayınlarından Tutkulu Notalar, Sert Rock ve Ateşli Bilet artık kitaplığımda yer alıyor. 




Travma Sonrası Aşk Çarpması, Gezgin Kitap Kardeşliğinin ilk turu. Ben ne yazık ki o tura katılamamıştım. Okur Yazar'da sen bunu okumadın değip almama vesile oldu. Ella ve Micha'nın kitapları yine turlar aracılığıyla gördüğüm bir seri. Pena Yayınlarından da bunları aldım işte. Yoruldum yazarken inanın.





Ayraç da aldım tabii. Soldaki Penguen'den alınan ayracım. Karamel'i (tavşanım) düşünerek aldım hemen. Hoş Karamel pek havuç yemez ama olsun. Uykusuz'dan da Fırat ayracı aldım ama çekmeye üşendim resmini. Ve yazım bitti!! En iyisi gidiyim de sıcak bir şeyler yapayım kendime. Sonra da ne okusam diye düşünür dururum. Kendinize iyi bakın, hastalanmayın.


RELATED POSTS

15 yorum

  1. Öcelikle geçmiş olsun :) Hemen ardından da hayırlı olsun tüm kitapların, acayip kıskandım :) Hepsi muhteşem kitaplar... Sorması ayıp olacak ama fuar bütçen neydi?
    Lanet İşleyiciler Serisi'ne DR indirimi sayesinde başladım Beyaz Kedi'yi okudum ama pek beğenmedim haberin olsun. Bakalım sen nasıl bulacaksın :)
    Ama Charley Davidson Serisi'ne hemen başla, bayılarak okudum ben tüm kitaplarını :) Ah, Reyessssssss <3
    Umutsuz New Adult'ta en iyi kitaplardan biri çok iyi bir tercih olmuş.
    Günahkarlar Serisi fazlaca uç bir seri. Rahatsız etmezse pişman olmazsın ama bana fazla gelmişti.
    Araf da beni pek sarmamıştı bakalım sen nasıl bulacaksın :)
    Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer Serisi'ne bayıldım :)
    Kısacası tüm kitapların hayırlı olsun :) Keyifle oku hepsini <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuar bütçem oldukça fazlaydı açıkçası. İşe de başlayınca maaşın çoğunu yatırmış gibi oldum. Tüm kitaplar ayıptır söylemesi 400 civarı tuttu :O Fuar 200 küsur tutmuştur. Eve almayacaklardı beni o derece fazla harcadım :D
      Charley Davidson serisini almadan başlamak pek istemiyorum. Tüm kitapları alayım ondan sonra yoksa tekrar kitap alışverişine çıkmam gerekecek...
      Kitapları hoşuma giderek aldım ama şimdi de hangisine başlayacağıma karar veremedim :(
      Seçerken deliren ilk insan olacağım sanırım :D
      Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
    2. Charley'in tüm kitaplarını edinmeyi beklemekte haklısın. Üstelik sabırlıyımdır diyorsan serinin tamamlanmasını bekle. Felaket yerlerde bitiyor çünkü.
      Bütçen çok iyiymiş maşallah :) Darısı başıma diyeyim, ne diyeyim :)
      Kocan Kadar Konuş hem ince hem de merak uyandırıcı ben de aldım listeme haftaya okuyacağım, ya da Travma Sonrası'nı oku yorumla :) Çok merak ediyorum bakalım nasılmış :) Sipariş veriyorum resmen :D

      Sil
    3. Okuyacak kenarda da çok kitabım vardı. Ben bitirene kadar onları Charley serisi tamamlanır sorun yaşamam yani :D
      Kocan Kadar Konuş'u ben de çok merak ediyorum. Nöbette onu okuyabilirim.
      Travma Sonrası merak ettiklerimden onu da okuyabilirim bak :)

      Sil
    4. Merakla bekliyorum yorumları :)

      Sil
  2. Travma Sonrası Aşk Çarpması'nı hemen oku ! Bayilacagina bahse girerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sizden duyduklarım sayesinde ölecektim meraktan :D Kocan Kadar Konuş sonra Travma :D

      Sil
  3. Ece ! Yazıyı okurken kitaplara sanki ilk defa bakıyormuş gibi oldum :D Hay maşallah diyorum ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Hani gelecektin sen beraber okuyacaktık? Bekliyorum ama :D

      Sil
  4. Kitapları daha önce görmeme rağmen neden okurken bu kadar şaşkınlık geldi bana ?!:D
    Hepsiciği hayırlı olsun canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı duygular içindeyim. Bu kadar fazla mıydı ya demeden edemedim :D
      Senin aldıklarını görünce kıskandım ne yapayım o(≧▽≦)o

      Sil
  5. Tüm kitap severlerin sahip olmak istediği bir görüntü olmuş, imrenmemek elde değil :) Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı hepimizin başına :D Yine kendimi kattım işin içine ama olsun :D
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ben de fuardan en çok kitabı alan kişi olduğumu sanmıştım :(
    Keyifli okumalar...
    Benim listeyi görmek isterseniz beklerim :)
    http://birtutamyagmur.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hile yapıp D&R alışverişimi de koydum :D
      Aslında fuardan alacaktım bunları ama olsun.
      Senin kitaplar hiç de az değil baya almışsın :O
      İnsan o kadar kitabı bir arada görünce dayanamıyor hepsini almak istiyor :D

      Sil