Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Sevgililer Günü - Sevgililer Gününde Dinlenebilecek Şarkılar

12:08 Keiradaisy 2 Comments Category : , , , ,



Hayatımda aşk olsun gerisi önemli değil!
Burada tabii ki kitaplardan bahsediyorum. Kronik yalnız (çok ciddi bir hastalık dalga geçmeyin) olan ben, bugüne kadar aşk romanlarına olan bağımlılığımı dizginlemek için Harlequin kitaplarına hiç bulaşmamıştım. Tüm ısrarlara ve o güzelim aşk romanlarına arkamı dönmüştüm hep. Ta ki şimdiye kadar.


 Sevgililer Günü kitabı özel basım olarak birbirinden güzel 3 aşk romanından oluşuyor. Hepsini anlatırsam kitabın tüm zevki kaçar. O yüzden hemen kısacık bir tanıtım yapacağım. Çok azcık canım endişelenecek bir şey yok. Daha sonra da Sevgililer Günü'ne özel şarkılarımızı dinleyebilirsiniz. Kitabı okuyacaksanız sizi uyarmam lazım. Özellikle otobüste okuyanları. Bazı bölümlerde sırıtmadan edemeyeceksiniz. Uyarmadı demeyin. 




İHTİRASLI GECE – BARBARA DUNLOP

Tek gecelik ilişki sadece bir gece sürerdi. Bu yüzden kızımız Sinclair, tek gecelik ilişki yaşadığı Hunter’ı uyandırmadan oradan sıvışıp gitti. Dün gece ne kadar inanılmaz olursa olsun, tek istediği bir daha Hunter’ı görmemekti.

Tabii ki böyle bir şey mümkün değil. Hiçbir şeyden haberi olmayan Hunter’ın muzip  büyükbabası onun Sinclair’le olan ilişkisini öğrenip, Sinclair’in çalıştığı şirketin hisselerini satın almış, CEO olarak da Hunter’ı oraya yollamış!

“Zeki bir kadınım. Birileriyle yatarak yükselmeye niyetim yok.”

Güçlü kadınları her zaman severim. Eh birde peşinden koşan erkek oldu mu…

AŞKIN ROLÜ - NICOLA MARSH

Cash'in başı reddettiği bir kız yüzünden dertte, ünlü olan bu kadın onun hakkında gazetelere yalan haber vermiş. Bu yüzden de birçok müşterisini kaybetme olasılığı olan Cash bundan kurtulmak için en yakın arkadaşıyla birlikte bir plan geliştiriyor. Bunun sonucunda Sevgililer Günü yarışmasına katılmaya karar veriyor. Eee geriye ne kaldı? Tabii ki sevgili rolünü oynaması için birini bulmak. 

"İnsanların bana acımasından nefret ederim."
"O halde neden gülümsüyorsun?"
"Çünkü bazen çok tatlı olabiliyorsun."





JESSICA HART - PERİ MASALI 

Peri masallarına kim inanmaz? Miranda'nın tek istediği yeteri kadar para biriktirip şehir dışındaki evinde mutlu mutlu yaşamak, Rafe'in ise evleneceği birini bulmak ama bundan önce herkese artık eski Rafe olmadığını kanıtlamak. İşte bu iki insanı bir araya getiren fotokopi makinesi sayesinde Miranda istediği paraya, Rafe ise nişanlı rolünü oynayacak kadına kavuşuyor. Bize de mutluluklar dilemek kalıyor...

"İnsanların içinde böyle öpüşecek halimiz yok ya...Yani en azından bu şekilde..."
"Evet,  yapmasak iyi olur, çünkü tutuklanabiliriz."




Uzun uzun hepsini açıklamayı çok istiyorum ama spoilersız olmuyor hiç. O yüzden burada kesiyorum anlatmayı. Sadece şunu söylemem lazım (dayanamadım yine) kitaptaki büyükanne karakterine bayıldım. İki romanda da bir büyükanne karakteri var ve ikisi de birbirinden şeker. Ayrıca kitabı bitirince içimde dizginleyemediğim bir kıskançlıkta oluştu. Nasıl kıskandım kitaptaki tüm kadın karakterleri anlatamam.



Gelelim Sevgililer Günü'nde dinlenebilecek şarkılara. Aşk şarkılarını seçtiğim bu playliste her türe göre şarkı bulabilirsiniz. Unutmayın ki bazıları Sevgililer Günü'nü yalnız geçiriyor (benim açımdan kitaplarıyla beraber geçiriyor diyebiliriz). 


               

                                            


                                           Herkese mutlu Sevgililer Günü dileklerimle! 


Unutmadan çekilişimiz hala devam etmekte.

a Rafflecopter giveaway

RELATED POSTS

2 yorum

  1. Merhaba
    Bundan böyle bu cici bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Görüşmek üzere…

    YanıtlaSil