Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Rise of The Guardians - Efsane Beşli (2012)

22:02 Keiradaisy 1 Comments Category :



   
  Animasyonlara bayılıyorum. Neredeyse hepsini izlemişimdir. Ama bunun yeri benim için apayrı çünkü ana karakter birkaç kitapta hayal ettiğim tarzda çizilmiş. Aynı saç modeli aynı gözler...duruş (Tabii diğer tarafları benzemiyor hiç).Ne yazık ki tam hayalimdekini buldum derken...O da hayal çıktı...
    

      Jack Frost ölmüştür ve artık o asasıyla her yeri dondurabilen biridir. Ne yazık ki kimse onu görmüyor. Aradan geçen 300 yıldan sonra Koruyucu seçilen Jack ilk başta bu topluluğa katılmak istemez. Daha sonra ortaya çıkan kötü ruh Kara yüzünden Kuzey (Noel Baba), Diş Perisi, Uyku Perisi, Paskalya Tavşanı'ndan oluşan ölümsüz bekçilere yardım etmeye karar verir. Kara'nın istediği ise Koruyuculara inanan çocukların hayallerini yok etmek ve dünyayı siyaha boyamaktır. Kara'yı durdurabilecek sadece bu efsane beşli vardır. 

 
    Yazar William Joyce'un ünlü çocuk kitapları serisinden uyarlanan filmin yönetmenliğini Peter Ramsey üstlenirken filmin seslendirme kadrosunda Chris Pine, Hugh Jackman, Alec Baldwin, Jude Law ve Isla Fisher bulunuyor. (Kadroyu okurken Chris Pine, Hugh Jackman ve Jude Law'ı gören ben erimiş olabilirim)

     Her animasyonu severek izlediğim için bunu da büyük bir zevkle izledim. Hatırlatma olarak tekrar söylemem gerekirse eğer animasyon izliyorsanız Türkçe dublaj izleyin. Kesinlikle beğeneceksiniz.








RELATED POSTS

1 yorum

  1. Merak ettiğim bir animasyon. :) Animasyonlara ben de bayılıyorum. Çünkü çok daha fazla hayal gücü barındırıyor içinde. :)

    YanıtlaSil