Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Cloudy With a Chance Of Meatballs 2 - Köfte Yağmuru 2 (2013)

18:31 Keira Daisy 3 Comments Category :




      Uzun zamandır koltuğa vura vura “Çok tatttttlıııııı!” diye bağırdığım olmamıştı. Tamam, itiraf etmem gerekirse daha önce böyle bir şey yapmadım. Belki bağırmışımdır ama koltuğa vurma ilk defa oluyor. Neden bahsettiğimi merak ediyorsanız Köfte Yağmuru 2 filmiyle tanıdığım tatlı mı tatlı ve benim koltuğu harap etmeme neden olan çilekten bahsediyorum. Olayın başına dönecek olursak (burada hızlı bir geri sarmayı hayal edin) Flint başına bela olan makineyi kapatmıştı en son. Şimdiki filmde ise tam burada devam ediyor ve kahramanımızın küçüklükten beri hayranı olduğu bilim adamının gelmesiyle macera başlıyor. Adam önce herkesi adadan tahliye ediyor ve bunlara neden olan makineyi aramaya başlıyor. Amacı farklı tabii. 



Daha sonra makineyi bulamayan bu bilim adamı bizim saf ama zeki Flint’i oraya yolluyor. Onu yalnız bırakmayan arkadaşları da Flint’in peşine takılıyorlar.  Adaya geri dönen ekip çok başka bir dünyayla karşılaşıyor. Makine burada kendi ekosistemini kurmuş ve bir nevi yeni bir dünya yaratmış; karidesten maymunlar (karidesmun?) tacodan yapılmış dinozorlar , tereyağından kurbağalar gibi yeni yaratıklar ortaya çıkmış. Flint ise ya bu dünyayı olduğu gibi bırakacak  yada bilim adamının sözünü dinleyip yok edecek.




     Bu arada çilek ne iş diyorsanız o da sonradan ortaya çıkan ve yenilesi sevimlilikte olan yeni bir yaratık. Çilekleri zaten çok severim bunu izleyince daha da sevdim. O derece yani. Neyse sözü fazla uzatmadan kendimi resimlere veriyorum. ( Daha çok Barry'nin resimleri yani çileğin)



    Ayrıca filmin sonunda çalan şarkıda çok güzel. Benim çok hoşuma gitti. Dinlemek isteyenler için buyurunuz, unutmayın filmlere daha da güzellik katan müziklerdir :




Cody Simpson – La Da Dee

Devamı da var o(≧▽≦)o






Filmi izledikten sonra sizde aşık olacaksınız. Hatta bir yerde çıkan pofuduk marshmallowlar kardeşimin bile çığlık atmasına neden oldu.




Böyle bir şeyden korkulur mu ya tam beslemelik ∋━━o(`∀´oメ)~→











                                                        ヾ(@°▽°@)ノ Bitti. Bu kadardı.

RELATED POSTS

3 yorum

  1. merhaba blogunuzu inceliyordum blogdeposundaki oylala icin bu samimi icten postu girunce yazmak istedim. ben de oglum da filmin 1. sindeki bazi sahneleri cikararak seyretmistik ikincisini ise 8 saatlik bir ucak yolculugundaki tek animasyon alternativi olmasindan dolayi seyretmek zorunda kaldik. oglul da ben de bayildik. bu arada animasyon filllere zaten bayilirim ama bu filmin seneryisu cok orjinaldi. aslinda gercekte de bitkiler de canlidir hisseder sever ve korkarlar bunlari hakkindaki bilimsel deneyleri anlatlistim ogluma ustune bu film tabiki bazi sahneleri cikararak seyredince cok guzel oldu... bligunuz cok guzel ben cocuklardan dolayi pek okumaya firsat bulalamasam da yeni yayimlari takip etmeye calisicam basarilar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Bizim animasyon izleme merakımız aileden geliyor, böyle filmler ailecek izlendimi daha da güzel oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Birinci filmi izledim ve çok sevmiştim ama hala ikincisini izlemedim maalesef. :)

    YanıtlaSil