Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Akuma to Love Song

23:20 Keiradaisy 1 Comments Category :


Şeytan Beni Sevimli Yapıyor.

Hangi mangaya başlasam diye düşünürken Akuma to Love Song'a denk geldim. Zaten uzun süredir okumaya heveslendiğim ama ne zaman açsam okumadan kapattığım bir mangaydı. Bir kere daha karşıma çıkınca bu sefer okuyacağım dedim ve başladım okumaya. Kawai Maria, St. Katria Kız Okulundan yeni transfer olmuş kızımız. Kendileri okuldan atılmışlar çünkü hocasına karşı "birazcık" şiddet uygulamış. Ayrıca başkaları tarafından da pek sevilmiyor. Çünkü aklında ne varsa söylüyor ve bu genelde kötü şeyler. Kötü şeyler derken insanların içini görmekten bahsediyorum. Çok iyi karakter analizi yapıyor okuduğum kadarıyla. -spoiler- Örneğin; trende rastladığı yaşlı kadına yer vermiyor. Ama bunu saygısız olduğu için değil kadın yankesici olduğu için yapıyor. Nasıl anladı emin değilim. - spoiler- Ayrıca sesi çok güzel ve geçmişinde bazı sırlar barındırıyor.


  Comedy, Drama, Romance, School Life, Shoujo türlerinde. Tabii burada da erkek karakterlerimiz elbette mevcut. Kanda Yuusuke dışarıdan sevimli ve sevilesi görünen ilk erkek karakterimiz.Maria'ya aşık olup olmadığından emin değil henüz. Diğeri de Meguro Shin (tsundere). Manganın birkaç bölüm sonrasında bir hoca geliyor ki bunu okulda nasıl barındırıyorlar dedim. Tiksindim adamdan. Maria'nın şansına sınıf arkadaşları da bir o kadar kötü. Şimdilik manganın başlarındayım ama bana oldukça güzel gözüktü. Okurken sıkılmayacağım ve diğer mangalara göre oldukça farklı bir konusu var. Şu anda 71. bölümde ve devam ediyor.








I once was lost, but now I'm found
Was blind but now I see 










RELATED POSTS

1 yorum