Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Düşüş - Lauren Kate

18:13 Keiradaisy 0 Comments Category :


     Yılların, yüzyılların eskitemediği, sonu her zaman hüzünle biten bir aşka hazır mısınız?Düşüş ile meleklere aşık olacaksınız.
     Birini hayal edin, nedenini bilmeseniz bile çok sevdiğiniz, her yerde onu aradığınız, onu ilk defa gördüğünüzde bile sanki onu tanıyor gibi hissettiğiniz... Ya onu gerçekten de önceden tanıyorsanız? Birkaç yıl öncesinden bahsetmiyorum önceki hayatlarınızdan, yıllar yıllar öncesinden... Bununla birlikte siz onun hakkında hiçbir şey bilmezken o her şeyi biliyor ve sizden kaçıyor, kötü davranıyor bazen de dayanamayıp yanınızda bitiyor.

DEVAMI…

Daniel'ı Jeremy Irvine oynayacakmış...
Çok kötü değil Luce'u oynayacak
kişiyi hiç beğenmedim o ayrı.

     Çok karamsar yazmışım gibi geldi ama kitap o kadar da karamsar değil. İlk başlarda Luce'tan kaçsa da Daniel sonunda pes edecek gibi duruyor. Pes ederse ne mi olacak? -spoiler- Önceki hayatlarında ki gibi Luce ölecek, hem de tek bir öpücükle!!!(yani geçmişte her seferinde olan buydu) -spoiler bitti-
Kitabı okuyalı baya olmuştu bende diğer kitaplarını aldığımdan dolayı tekrar bir okuyayım dedim. Çoğunu unutmuşum, seri kitaplarda sevmediğim bir özellik diğer kitap çıkana kadar unutuyorum ne olduğunu. Eğer kitabı okumayı planlıyorsanız hiç beklemeyin bile. Meleklerden, sırlardan, yakışıklı kaba çocuklardan bahsediyoruz sonuçta burada.      ( ̄ー ̄)
     Karakterler de birbirinden güzel. Luce, hiçbir şey hatırlamayan siyah saçlı, ela gözlü kızımız. Daniel altın saçlar, hafiften bronz bir ten ve gri -mor benekli- gözleriyle Luce'un kalbini ilk görüşte çalan kişi. Nasıl karşılaştıklarını merak ediyorsanız Sword & Cross'ta bir ıslah okulunda! Size kötü çocuklar var demiştim değil mi?
Bunlarla gelin bana!
     Bir diğer karakterde Cam (benim favorim) siyah saç, uzun boy, iri yeşil gözler ve dolgun pembe dudaklar... Ensesindeki güneş şeklindeki dövmesiyle kötü çocuk beliriyor.Bunun yanında sevimli kıpır kıpır Arriane, piercingle kaplı Molly ve mor gözlüklü tatlı Penn ile sarışın -oldukça farkedilir bir tip olan- Gabbe, Luce'un yanında Sword & Cross'ta yerlerini alıyorlar.

      Luce yeni okulunda hayatının en büyük sırrını öğrenecek, aşık olacak ve ölmemeye çalışacak!!


                                     Arka Kapak

Stephenie Meyer'in Alacakaranlık serisinden sonra Lauren Kate'in kusursuz yabancılarına... Meleklerine aşık olacaksınız.


"Çekici, büyüleyici ve korkutucu..."
P.C CAST, Gece Evi serisinin yazarı


Luce Daniel'ı gördüğü an tuhaf ama tanıdık bir hisle sarsıldı. Onda bilindik bir şeyler vardı. Yeni okuluna adımını attığı ilk gün onun diğerlerinden farklı olduğunu anlamıştı. Fakat Daniel anlaşılmaz bir şekilde ona karşı mesafeliydi. Luce ise pervane misali ateşe taparcasına onun çekim alanına girdiğini biliyordu. Hislerinin peşine düşüp gerçeklerle yüzleşmeye hazır mıydı? Küçücük bir sır hayatlarını ne yöne değiştirecekti? Cevaplar gerçekleri anlamlandırmada yeterli olacak mıydı?


Kaderinizdeki kişiyle asla birlikte olamayacağınızı düşünün...
Bir ömür boyu birbirinizi bulup bulup tekrar yitirdiğinizi...
DÜŞÜŞ sonsuzluğa dokunan tılsımlı bir düş gibi sizi derinlere çekecek... 





                                     ALINTILAR



"Beni mi çiziyordun?"


"Bir kaşık dolusu pekmezle sıcak süt," diye mırıldandı. Sonra üzüntüyle ekledi: "Uyumana yardımcı olur."
"Bunu nereden biliyorsun?"


"Bazı şeyler sevgiden daha önemlidir."


"Düşünüyordum da yeni bir köle gerçekten işime yarayabilir."


"Onlar geldiğinde ne yapıyorsun baba? Neden canavarlardan korkmuyorsun?"


"Arriane..." diye fısıldadı Luce sesi titreyerek. "Boynun. Boydan boya..."


"Fakat bana beladan uzak durmam gerektiğini söylediğini sanıyordum," diyerek takıldı ona Luce.
"Kural iki -asla beni dinleme!" Arriane kıkırdadı ve başını salladı. "Ben raporlu bir deliyim!"


Cam'in yüzüne tatlı bir gülümseme yayıldı, ardından Luce'a tek kaşını kaldırarak uzun uzun baktı. "Ve bir de buraya geri dönmemeyi düşünmüştüm."
"...Bu benim oda numaram. İstediğin zaman gel."


"Şimdiden çıkışı mı arıyorsun?
Bu iyiye işaret değil.
Öğle yemeğine kadar bu cehennem çukurundayız."


"Peki bu tüm etleri kapsıyor mu?" Arriane yüksek sesle adeta şakıdı. "Dişlerini ona geçirmek istemediğin pek söylenemez."


"Bir adam vardı, bana karşı çok zalimdi. Harikaydı."


"Ah, Lucinda.." diye fısıldadı çocuk iç geçirerek.


"Sen gelmeden önce mi?" Cam güldü. "Senden önceki sefil hayatımı güçlükle anımsıyorum.


"Onunla ilişkin olduğuna inanamıyorum."


"Aşık oldum," diye açıkladı --- Luce'in ellerini elleri arasına alıp sıkıca tutarak. "Tekrar ve tekrar  ve her seferinde... Feci bir şekilde bitiyor..."


RELATED POSTS

0 yorum