Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Hirunaka no Ryuusei

04:47 Keiradaisy 8 Comments Category :




             Öğretmen - öğrenci ilişkisi konu shoujo mangaya gelince apayrı yerlere gidiyor ki bunu sevmediğimi söyleyemeyeceğim. Hemen konuya geçip karakterleri tanıtmak istiyorum. 15 yaşındaki kızımız babasının iş transferinden sonra, amcasında kalmak için taşradan büyük şehre yani Tokyo'ya gidiyor. Tokyo'ya vardığında amcasının işi yüzünden alamadığı Suzume, garip görünüşlü biri sayesinde yolunu buluyor. Sonradan ortaya çıkıyor ki bu kişiyi sürekli görmeye başlayacak... onun sınıf öğretmeni olarak!
              Bildiğim kadarıyla manganın çevirisi bulunmuyor. İngilizce çevirisinde de 42. bölümdeler. Bu yazıya ilk başladığımda ilk bölümlerdeydim ve kesinlikle Mamura'nın tarafındaydım. Ama bölümler ilerledikçe ikisi de o kadar tatlı olmaya başladı ki artık Suzume'nin hangisini seçmesini istediğime emin değilim. Seçmediğin kişiyi ben alabilirim Suzume problem yok. (Hayali karakterlere aşık olmaktan vazgeçmem lazım!)  




Ana Karakterler :

Suzume Yosano: ana kız karakterimiz. taşradan Tokyo'ya geliyor. Biraz duygularını ifade edemeyen bir kız. İlk başta  bu diğerleriyle kaynaşmasında problem oluştursa da daha sonra diğerlerine alışıyor. 


  • İsmindeki Hayvan (mangaka herkesin ismine hayvan ismi saklamış) : <スズメ> Suzume (Serçe)
  • Doğum günü : 1 Aralık
  • Boy : 163 cm
  • Kilo : 50 kg
  • Kan Grubu : A
  • Meslek : Öğrenci
  • En Sevdiği Yemek : Sushi
  • Hobileri  : Bir şeyleri kapmak (Suzume kendini kötü hissettiğinde,çantasının askısını sıkıyor alışkanlığından dolayı).
  • Endişelendiği Şeyler : ???



,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°                       °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸




Satsuki Shishio : Yakışıklı öğretmenimiz. Okulda ne kadar derli topluysa dışarıda bir o kadar dağınık geldi bana. Yakışıyor mu yakışıyor... Herkese yardımcı olmaya çalışan biri. Öğrencileri tarafından seviliyor. 24 yaşında.Okul zamanı lens takıyor. Suzume'nin aşık olduğu kişi.Suzume'yi Chunchun diye çağırıyor.

  • İsmindeki Hayvan   : <獅子> Shishi (Aslan)
  • Doğum Günü : 3 Ekim
  • Boy : 179 cm
  • Kilo : 67 kg
  • Kan Grubu : O
  • Meslek : Öğretmen
  • En Sevdiği Yemek: Umaiboi, katsudon
  • Hobileri : Tükenmez kalem toplamak
  • Endişelendiği Şeyler : Çok kolay akşamdan kalma oluyor







,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°                       °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸







Mamura : Geldik benim favorime. Mamura en başta ne kadar soğuk görünse de sonraları anlaşılıyor ki aslında felaket derecede utangaç. Kızlarla arası hiç iyi değil . Tam bir  tsundere! Suzume onun bu sorununu hiç komik bulmuyor ve ilk arkadaşını ediniyor. Farkında olmadığı şey ise Mamura'nın ona aşık olmaya başlaması. Ama ne yazık ki bu bir Shoujo manga ve genellikle sonu ya kötü çocukla ya da ilk aşıkla bitiyor...

  • İsmindeki Hayvan  : <馬> Uma (At)
  • Doğum Günü :10 Şubat
  • Boy : 175 cm
  • Kilo : 59 kg
  • Kan Grubu : A
  • Meslek : Öğrenci
  • En Sevdiği Yemek : Peynir kaplı atıştırmalıklar
  • Hobileri : Şeker toplamak
  • Endişelendiği Şeyler : Yan sırada oturan tuhaf kız  (Suzume'den bahsediyor)


,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°                       °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸



Yuyuka Nekota : En başta uyuz olacağımız ama sonradan sevmeye başlayacağımız karakterlerden biri. Güzel bir kız. İyi bir karakteri olduğu görülse de  aslında pek öyle değil . Mamura'ya aşık. Kendi duygularına karşı ne kadar dürüst olmasa da Suzume'yi arkadaşı olarak görüyor.


  • İsmindeki Hayvan : <ねこ> Neko (Kedi)
  • Doğum Günü : 30 Ağustos
  • Boy: 156 cm
  • Kilo : 43 kg
  • Kan Grubu : AB
  • Meslek : Öğrenci
  • En Sevdiği Yemek: Pasta- börek
  • Hobileri : Tırnaklar ve makyaj
  • Endişelendiği Şeyler : Cep telefonunun şarjının çok çabuk bitmesi 






Son iki resim daha; birisi şekilden şekile giren 
Shishio (ilk ismini sevmiyor, kız ismi gibiymiş.), diğeri de kızaran Mamura!
 






RELATED POSTS

8 yorum

  1. Emeğin için teşekkürler :) Harika bir mangaadır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel :)
      Yazıma baktığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. kızlar çok zayıfmışş :D :D
    hocayı tuttum ben sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de onu tuttum sonra Mamura'ya kaydı aklım sonra yine hocaya gitti... :D

      Sil
  3. Bu mangayı çok severim başta sensei favorimdi ama sonra mamuraya döndüm :D bence Mamuranın hobileri arasında müzik dinlemekte olmalıydı ^^ her neyse ben tekrar başlayacağım emeğine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yorumunu tekrar okudum da baştan başlama fikri çok cazip geldi :D

      Sil
  4. Admin yanildin. Kızı çalan mamura oldu :)))

    YanıtlaSil
  5. Bende Shishou senseimizi tutuyorum. Mamura'ya bin basar bence :D Biraz fangirllüğe kaçacak ama Mamura kim Shishou kim? :D O kadar umutla gidip Suzume'nin Mamura'yı seçmesi içimi acıttı be.

    YanıtlaSil